17 Mayıs 2017 Çarşamba

Fenjilyan Yüz ve Göz Kremi

Herkese Merhaba,

Cilt bakımına önem verenler için harika bir üründen bahsedeceğim sizlere. Fenjilyan Yüz ve Göz Kremi. Hem yüzümüze hem de göz çevremize kullanabileceğiniz bence çok değerli ve özel bir krem. Öncelikle markaya, beni bu ürünle tanıştırdıkları ve kullanmama fırsat verdikleri için Sevgili Fulden Köse Hanım'a teşekkür ediyorum.




Fenjilyan Kremin Etkileri:
Bu krem hem yüz hem de  göz çevresi kullanımına uygundur.
Gece-gündüz de kullanılabilen bir kremidir. 
Zengin içeriği sayesinde dudak ve göz etrafında oluşan mimik kırışıklıklarının azalmasına, yorgunluk veya uykusuzluktan kaynaklanan gözaltı morluklarına ve doğuştan olmayan cilt lekelerinin yok olmasına yardımcıdır. 
Tamamen doğal olan aktif maddelerin, Tibet’ten edinilen formül ile birleştirilmesiyle oluşturulmuş anti-aging özelliği taşıyan 20 faktör Güneş koruyucu özelliği olan yüz ve göz gece-gündüz kremidir.
Fenjilyan yalnızca kadınlara özgü bir krem değildir. Hem kadın hem de erkeklerin kullanımı için uygundur. 
Tüm cilt tipleri için uygundur.
Hem kırışıklığa karşı savaşır hem de sıkılaştırıcı etkisiyle göz, yüz ve boyun bakımı için kullanılabilir
Mimik kırışıklıkları, kaz ayakları, göz altı morlukları ve cilt lekelerine karşı savaşır.
Açıldıktan sonra 2 sene içerisinde tüketmek gerekir.




Önemli Not: Fenjilyan marka ürünlerinin hepsinin Sağlık Bakanlığı Bildirimleri yapılıp üretim aşamasında mikrobiyoloji, antialerji testleri yapılmaktadır. Ürünlerin üretimi Yeditepe Üniversitesi bünyesinden onaylanan mikrobiyoloji analiz raporları ile ulusal ve uluslararası standartlara uygun teknolojide yapılmaktadır.
                    Ürünlerin hiçbirinde ciltte tahribata yol açabilecek olan paraben, lanolin, kurutucu alkol, suni renklendirici ve mineral yağ vb. gibi zararlı maddeler bulunmamaktadır.

Kullanım Şekli;

        Fenjilyan’ı kullanırken göz çevrenize minik vuruşlar ile yüzünüze aşağıdan yukarı doğru hafif masaj yaparak kremi yediriniz. Masaj yapmak cildinizdeki kan dolaşımını hızlandıracağı için hem Fenjilyan’ın etkisini artıracak hem de cilt sarkma ve kırışıklıkları önlemek için günlük yüz masajınızı yapmış olacaksınız. Ayrıca boyun bölgesine de uygulamayı aşağıdan yukarı doğru kullanmayı es geçmemek gerek.



Ürün Hakkında Kendi Düşünce ve Yorumlarım:

            Fenjilyan kremi hem gündüz hem de gece olmak üzere günde 2 kez kullanmak gerek ama içindeki 20 güneş koruma faktörü olmasından ötürü ben gündüz kullanmayı uygun gördüm. Sağlam bir tüp içerisinde, beyaz renkte ve oldukça hoş bir kokusu var. Kesinlikle rahatsız etmeyen, hatta sizi mutlu hissettiren bir koku. 

             Uyguladığınızda cilt tarafından hemen emiliyor. Beyaz beyaz durmuyor ve gün içinde parlama yapmıyor. Makyajınızın altına da rahatlıkla uygulayabilirsiniz. En sevdiğim özelliklerinden biri de akneye yatkın olan cildimde yağlanma yapmaması ve sivilce oluşturmamasıydı. 

          Göz çevreme de uyguladım. Beyaz komedon ya da gözlerimde bir yanma- kızarıklık problemi yaşamadım. Cilt bakımlarına önem veren bay-bayan herkesin ve her cilt tipine sahip kişinin bu kremle tanışmasını ve kullanmalarını çok isterim. Şuan sitelerinde satış fiyatı 69 lira. Bence bu içerik ve kalitedeki bir krem için fiyatı çok fazla değil. Kırışıklık problemim çok şükür henüz olmadığı için o konudaki etkisi hakkında bir şey diyemem; ama güneş lekelerimle olan savaşımda sınıfı geçen kremler listeme girdi diyebilirim. Bitmesine çok az kaldı ve tekrar alacağım bir krem oldu.

Sizlerin de yorumlarını merak ediyorum, sevgiler :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

39 yorum:

  1. Bende güneş kremi aramaktaydım. Bu yazına denk gelmem iyi olmuş.
    Sebamed 50 faktör güneş kremini kullanmaktaydım yüzüm için. Ama yüzümü kuruttu ve hatta alerjen etkisi yaptı. Hassas cildim olduğu için ince eleyip sık dokuyorum yüzüme krem sürerken. Bu markayı araştırmak gerek o halde. Teşekkürler bilgilendirmen için,sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu üründe öyle bir sorun yaşayacağını düşünmüyorum, bioderma ve avene de güzeldir :)

      Sil
  2. Yeni bir marka ve ürünleri de güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ürünleri gerçekten güzel :)

      Sil
  3. Bu krem bende de var ve henüz açmadım. Tatilde yanıma almayı düşünüyordum :) Senin beğenmene de çok sevindim Esra'cım, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başakcım, umarım sen de memnun kalırsın yorumlarını bekliyorum senin de :)

      Sil
  4. Bu markayı biliyordum ama ilk yorum senden okuyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ilk tanıtan ben mi oldum yoksaaa :D

      Sil
  5. Beğenmene cok sevindim canım içeriğinde güneş faktörü olması da harika bende olsam sabahları kullanırdım mutlaka. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güneş koruma da olması çok mutlu hissetiriyor beni, umarım senin de deneme imkanın olur :)

      Sil
  6. Yeni bir marka galiba içeriğinin temiz olduğunu belirtmişsin ve sanırım yerli bir marka bunlar hoşuma gitti👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni ve yerli bir marka, ben severek kullanıyorum canım :)

      Sil
  7. Makyaj konusunda bilgisizim ama kremler vazgeçilmezim. O kadar kuru bir cildim var ki....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj konusunda da The Balm paleti kazandın canım, belki güzel gelişmeler olur :))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Senin de denemeni ve yorumlamanı çok isterim canım :)

      Sil
  9. saoooool güzel bilgiiii :)

    YanıtlaSil
  10. Ilk kez duydum ama özellikleri iyiymis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikleri ve etkisi çok iyi canım, tavsiye ederim :)

      Sil
  11. İlk defa duydum ama baya güzel bir ürüne benziyor.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnun kaldım canım, umarım senin de deneyimleme şansın olur :)

      Sil
  12. Hem göz çevresine hem yüze uygulanabilir bir güneş koruyucu krem olması çok ilginçmiş merak ettim :)) Güle güle kullanın sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir reaksiyon vermedi ve çok güzel bir krem olduğunu düşünüyorum, göz altlarımda da zaman zaman güneş lekesi oluyor minik minik onların açılmasında etkili oldu diyebilirim canım :)

      Sil
  13. Never heard of this cream before. Thank you for sharing *

    YanıtlaSil
  14. güzel bir kremmiş görmemiştim hiç

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan aklımda bulunsun benimde😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kübracım umarım deneme imkanı bulursun :)

      Sil
  16. Biliyorum bu markayı. Nur Yerlitaş hanım çok reklam etmişti. Dr. Erol Köse ve eşinin ürünleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canımm :) umarım sen de deneyimlersin :)

      Sil
  17. Morluk ve leke dedin ya,tam yerinden vurdun beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman belki kullanırsınız siz de :D

      Sil
  18. ben henüz düzenli kullanıma başlamadım bunu ama uzun vadede işe yarayacagını düşünüyorum, kokusu yapısı çok hoşuma gitmişti, sen de güzel anlatmışsın =) eline sğalık canım <3

    YanıtlaSil