3 Nisan 2017 Pazartesi

Maybelline Age Rewind Kapatıcı Light

Bugün bahsedeceğim Maybelline Age Rewind Kapatıcı şimdiye dek kullandığım göz altı kapatıcılarım içerisinde kapatıcılığını çok sevdiğim fakat  kullanımını da başta biraz eğlenceli bulsam da sonradan bir miktar endişe duyduğum bir ürün oldu.


Toplam 6 farklı tonda rengi varmış ama benim gördüğüm stantta nude ve light tonları vardı. Diğerleri ülkemize henüz gelmemiş. Ben light olanını satın aldım ve cilt tonumda açık olduğundan gayet iyi oldu.

age rewind


Özellikleri:

  • Gramajı 6,8 ml. Yani neden 6 ya da 7 değil 6,8ml biraz düşündürücü :D Gayet yeterli bir miktar bence..
  • Açıldığı andan itibaren 6 ay içerisinde tüketmek gerek. 
  • Cam bir ambalajı var, içerisinde ürünün ne kadar kaldığı rahatlıkla gözüküyor. 
  • Ucunda ponpon şeklinde yumuşak bir süngeri var. 
  • Goji Berry ve Haloxyl içermekte (Goji Berry Kurt Üzümü adlı bir meyve; zayıflama ve sağlık açısından pek çok faydası var. Cilt için faydası ise erken yaşlanmayı geciktirmesi. Haloxyl'in gene göz altı kırışıklık tedavisinde kullanılan bir tür protein olduğunu öğrendim. )
  • Malesef içeriğinde paraben var :(

concealer

Kullanımı:

Ürünün o pofidik süngerinin altında bordo renk kısım var. Onu sola doğru çeviriyoruz ve bu şekilde ürünün başlığa gelmesine sağlıyoruz. Göz altı, kaş altı, burun kenarları ve dudak üzerine uyguluyorum ardından parmak uçlarımla ürünü cildime yediriyorum. Siz isterseniz göz altlarınıza uygun bir fırça ya da süngerle uygulayabilirsiniz.



sadece sürülmüş ve dağıtılmamış hali
ürünün dağıtılmış hali
Yorumlarım:


  • Eğer çok beyaz tenli değilseniz ya da göz altlarınızda yoğun bir morluk veya kızarıklık sorununuz varsa Nude rengini çok beyaz tenli iseniz Light rengini alın derim.
  • Göz altlarımı kurutmadan nemlendirmesini ve göz altlarımdaki çizgilere dolmamasını oldukça sevdim. 
  • Kalıcılığı da gayet başarılı, siz isterseniz üzerinden bir kat pudranızı da geçerek ürünü iyice sabitleyebilirsiniz. 
  • Onun haricinde çevirmeli mekanizmayı aşırı çevirmenize gerek yok, her iki göz altı için 3-4 tık çevirmek bence yeterli ama ilerleyen zamanlarda bu çevirme sisteminin bozulduğundan bahsedenler ya da bu ucundaki ponpon süngerin bakteri yuvası haline geldiğini anlatan arkadaşlarım olmuş. Bu belki kullanımla ilgilidir henüz öyle olumsuz bir sorun yaşamadım. 
  • Herhangi bir yan etki (kızarıklık, sivilce ya da göz altlarında beyaz pütürcük gibi..) bir sorun da yaşamadım.  
  • Maybelline Age Rewind Kapatıcı Gratis, Watsons, Rossmann 'da satılmakta. İndirimle 19 lira ya satın almıştım. İhtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız ve göz altlarınızı kurutmadan daha aydınlık gözükmesini istiyorsanız bence bu ürüne bir şans verebilirsiniz =) 





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

37 yorum:

  1. erak ettiğim bir kapatıcıydı teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Süngersiz daha rahat kullanıldığını okudum bir kaç yerde. Denemek lazım.
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben süngersiz hiç denemedim belki çıkartır öyle denerim ilerde :) sevgiler :))

      Sil
  3. Ben bunun yapısını çok beğendim; fakat muhtemelen süngerinden dolayı göz altımda bir süre sonra pütürcükler oluşmaya başladı. Kullanmayı kesince geçti. Bir arkadaşım süngerini çıkartarak kullanmamı önerdi; bir de öyle deneme yapacağım. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle deneyecem süngersiz.. Bir kaç yorumda o pütürcüklerden bahsedildi. Henüz ben de öyle bir sıkıntı yok ama önlem olarak bir de öyle deneyeyim sağol canım :)

      Sil
  4. ben bu kapatıcıyı seviyorum nude tonunu almıştım ama lightı da alacağım sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Light bana çok uydu :) ben de şimdilik çok memnunum bakalım :)

      Sil
  5. ben de kullanıyorum bu ürünü ve çok memnunum gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de memnun olmana çok sevindim canım güle güle kullan :)

      Sil
  6. Süngeri fırçayı andırıyor ama pratik bir kullanım sunuyor bence ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngeri sadece uygularken işe yarıyor dağıtırken farklı bir sünger ya da parmak uçlarımızı kullanmak gerek :)

      Sil
  7. light olmasına rağmen ten renginde koyu durmuş sanki canım, ben buna çok hevesleniyorum süngeri var diye, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. göz altlarım için nude tonunu almayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  9. bu ürünü ya çok beğendi herkes yada hiç beğenmedi.

    YanıtlaSil
  10. Bende kullanıyorum güzel bir kapatıcı bence :)

    YanıtlaSil
  11. Ten renginden koyu gibi sanki

    YanıtlaSil
  12. bende flormarın kini kullanıyorumoda güzel.Ama bunuda merak ettim.

    YanıtlaSil
  13. Merak ettiğim bir üründü teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Yapısını çok beğendim bunun, bir de çabuk bitmese...

    YanıtlaSil
  15. Çokk beyaz tenli olduğum için bana light uyar o zaman. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Ten rengine uyan ürünü bulmak asil mesele 😊

    YanıtlaSil
  17. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler, ben de beğendim ürünü.

    YanıtlaSil
  18. ne zamandır aklımda bir türlü deneyemedim daha :) ton skalası güzel bayağ ,emeğine sağlık <3

    YanıtlaSil
  19. it looks good under the eyes:)

    YanıtlaSil
  20. Elimde çok kapatıcı var ama bunu yine de merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  21. Her iki rengini aldım ve karıştırarak kullanıyorum şimdilerde...

    YanıtlaSil
  22. bu kapatıcı ile ilgili o kadar çok yorum var ki sanırım bende deneyeceğim,içerisinde paraben olması biraz düşündürdü ama sanırım alacağım.....

    YanıtlaSil
  23. Aldım fakat başka kapatıcılara ağırlık verdiğimden deneyimleme fırsatım olmadı, en kısa sürede deneyeyim :) Harika bir yazı olmuş, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  24. denemeyi bende düşünüyorum ama içeriğinden biraz çekiniyorum canım, güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  25. bloğunu keşfetmem güzel oldu :) bu ara yüzümde epey sorun var kullandığım ürünler sanırım leke yaptı :( o yüzden mutsuzum bana önerebileceğin bir şeyler var mı

    YanıtlaSil
  26. Bende alıcam alıcam diyorum sonra vazgeçiyorum her seferinde :D

    YanıtlaSil
  27. senin insta üye sayın düşmüş ya ben de merak ettim neden düşer ki anlayınca sölesene bana da merak ettiiim :)

    YanıtlaSil
  28. I haven't tried this concealer. I'm currently testing the Fit Me! concealer by Maybelline

    I'm following your lovely blog. I'd be happy if you could follow mine too :)

    Experiências e Constatações

    YanıtlaSil