9 Mart 2017 Perşembe

Swissco Argan Yağı Emdirilmiş Tarak 💇

Herkese Merhaba 💇


Tanıtacağım tarak Swissco Ultimate Detangler serisinden Argan Yağı Emdirilmiş Saç Açma Fırçası.  Gratis'te satılıyor ve Tangle Teezer muadili olarak ismi çok anılsa da onun kadar pahalı olmayıp, fakat hemen hemen de onunla aynı işlevi gören cici bir tarak. İki farklı rengi vardı mavi ve pembe olmak üzere, ben bu mavi olanını tercih ettim. Tutma sapının olması da bence gayet hoş ve kullanım esnasında rahatlık sağlamakta.






Saçlarımızın bakımı ve sağlıklı olması için onları taramak çok önemli. Benim uzun ve maşallah da diyeyim sağlıklı saçlarım var. Uzun olmasına rağmen de tek bir kırık yok diyebilirim. Bunu da saçlarımı ıslakken duş esnasında taramamaya ve kullandığım bazı kozmetik ürünlerine borçluyum. Saç tipi genetik olarak kimimizde gür kimimiz de biraz daha volümsüz olabilir ama nasıl olurlarsa olsunlar saçlarımızı taramak hem saç derimizdeki kan dolaşımı için hem de saçlarımızın sağlıkla uzamaları için gerekli ve önemli bir unsurdur.

Tararken saçlarımızın bir miktar nemli olması iyidir çünkü kırılma ve elektriklenme problemi en aza iner. Diplerden değil de uçlardan başlayarak tutam tutam taramak yıpranmalarını önlemek için önemlidir.





Swissco Argan Yağına Emdirilmiş Tarak, benim elimde bulunan diğer taraklarımı çöpe atmama neden oldu. Çünkü hem ıslak hem kuru kullanıma uygun ve uçlarının yuvarlaklığı saç diplerime gerçekten masaj etkisi yapıp rahatlamamı sağladı. Çalışan bir bayan olduğum için bazen saçlarımı tepeden sım sıkı toplayıp balerin topuzu yaparım, akşam eve gelip de onları bozunca da saç diplerim resmen ağrırdı bu tarakla tarayınca ben çok rahatlamış, nirvanaya yaklaşmış hissettim kendimi 😄 Hiç bir şekilde elektriklenme de olmuyor. Argan yağlı olduğu içinde saçımda bir yağlandırma durumu yapmadığını da belirtmeliyim. 

Gratis Kadınlar Günü İndirimi'nden tek aldığım ürün bu tarak oldu. Normal de 16 lira civarında ama ben %40 indirimle 8,90  liraya aldım. Bu tarağa aşığım ve saçlarına benim gibi çok önem veren, her saç tipine sahip bay bayan herkese  tavsiye ederim.

Sizler bu tarağı gördünüz mü ve almayı düşünür müsünüz? Yorum kısmına yazarsanız sevinirim 💋

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

65 yorum:

  1. Fazlasıyla merak ettim ve fiyat olarak da uygunmuş. Paylaşım için teşekkürler, gratise gidince bakmak isteyeceğim bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka alın derim ben çok memnunum bu taraktan :)

      Sil
  2. Toplu saçın acısını bilirim. Tarağın rahatlatıcı etkisi olması çok güzel.. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, sevgiler :)

      Sil
  3. Çok çok merak ettım:) en kısa zamanda alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kullandığınızda memnun kalacağınızı düşünüyorum. İhtiyacınız varsa alın mutlaka, eskileri attım ben :)

      Sil
  4. bunu hep görüyorum ama bir tarağa ne şekilde argan yağı emdirilmiş olacağını anlayamadığım için de almıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığınız zaman anlarsınız İrem Hanımcım ilk başta ben de öyle düşünüyordum, diğer argansız olanı da vardı bu daha rahat kayıyor saçta o şekilde anladım farkı. Emdirme de sanırım uçlardaki top kısımlara yapılmış olmalı :D

      Sil
  5. Rastlarsam ben de alırım kesinlikle, gayet başarılı bir tarağa benziyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekonomik ve hoş bir tarak Başakcım bir bak derim :)

      Sil
  6. görürsem kesin alırım. Saçım belimde, kırık dolu ve kesinlikle açamıyorum. Banyoda taramak mecburiyetindeyim. Yoksa hiç açamam 😩 Ne zaman kestiririm Allah bilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo saçlarınız baya uzunmuş, bir miktar kestirin bence. banyoda ıslakken taramaya devam edersen kırıklar hep olacaktır :/

      Sil
    2. Fırsatım olsa koşa koşa kuaföre giderim. Uzunluğu çok değiş ama beyazlar çok canımı sıkıyor

      Sil
    3. Boyamaya karşımısın peki?

      Sil
    4. Hamileyken evet. Çünkü doğal boya diye bir şey maalesef ki yok 🙄 Yoksa lisede boyatmıştım sanırım saçlarımı 😏

      Sil
  7. çok güzel bir alternatif saç tarağı için teşekkürler bilgilendirme için canım güle güle kullan çok tatlı tarağını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel ve kültürlü :) sevgiler çok :)

      Sil
  8. İçindeki yağın belli bir ömrü vardır sanırım. ilginç bir ürünmüş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki tarağı yıkayınca kullana kullana zamanla o yağ da gidecektir diye düşünüyorum ve normal bir tarak olarak hüküm sürecektir :D

      Sil
  9. çok merak ettim, değişik ve güzelmiş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ederek aldım ve çok severek kullanıyorum sisterella blog bir bakın derim :)

      Sil
  10. Vauuuvvvvv bir tarak nirvanaya yaklaştırıyorsa seni böyle,gerçekten doğru ürünü buldun demektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D aynen aynen, şuan bulutlardayım mesela :) sevgiler..

      Sil
  11. Benim de saçlarım düz ama kuruyken tarayınca elektrikleniyor, aklımda bulunsun bu ürün :) eline sağlık canım, güle güle kullan< <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu elektriklenmenin bir miktar önüne geçmekte aynı sorundan muzdaribim çünkü tavsiye ederim :)

      Sil
  12. Ben de pembelisini kullanıyorum. Argan yağı mı emdirilmiş, hiç dikkat etmemişim. Hemen bakayım kutusuna :) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D:D:D o da güzel, düz pembe renkse tarağınız mutlaka argan yağlıdır :)

      Sil
  13. Ben bende alacaktım büyük geldi diye düşündüm şimdi tekrar almayı düşünüyorum sayende ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır büyük değil canım ideal bir boyut bir tarak için ama saç tipini ve boyunu bilmediğimden belki daha ufak fırçalardan hoşlanıyorsundur :)

      Sil
  14. Gratis'ten aldığım farklı bir tarağı kullanıyorum ama bunu da merak ettim şimdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da eminim güzeldir ama ben bu taraktan oldukça memnunum Filiz Hanımcım, sizin de saçlarınız gür bu tarağı seveceklerdir :)

      Sil
  15. Bende de normali var çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de güle güle kullan canım, memnun olmana çok sevindim :)

      Sil
  16. Ben de cok merak ettim bunu. Yarın ilk işim gidip bakmak olucakkkk.
    Bu arada blogger hesabımı daha yeni açtım, beklerim :) ponciginsekerleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyorum yeni bloğuna, hayırlı olsun :)

      Sil
  17. i love reading those commets below:D they sound like some kind of magic xd xd xd

    YanıtlaSil
  18. Pembesi var bende de, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın, çok sevindim umarım memnunsundur sen de :)

      Sil
  19. Bu tarz tarakları ben de çok seviyorum, rengi de çok güzelmiş <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ihtiyacımı fazlasıyla karşıladı tavsiye ederim :)

      Sil
  20. Hep görüyorum aslında bir sonraki gidişimde daha dikkatli inceleyeyim sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yakından inceleyip şans verme ihtimaliniz olur hocam :)

      Sil
  21. Sanırım benim için uygun değil kıvırcık saçım olduğu için ben duş esnasında taramalıyım ve bonyadan banyoya taramak zorunda kalıyorum yoksa çok kötü yıpranıyor ve kabarıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin daha geniş aralıklı taraklar kullanman gerek, kıvırcık saç çok zor bir saç ya Allah kolaylık versin :)

      Sil
  22. Tangle kullanıyorum bende. Bunun argan yağsız normal olanını almıştım ama hiç sevmemiştim, bu da aklımda olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu biraz daha kaygan öbür argansıza nazaran :)

      Sil
  23. Aldığınız ürün saçınız için hayırlı olsun. Argan yağının merkezinde yani Fas ta yaşıyorum. Kısmetse bu yaz Temmuz ayında Türkiye' ye aile ziyaretine geleceğim. Yakın çevreme sipariş doğrultusunda sayılı miktarda argan yağı ve diğer ürünlerini getireceğim. Ola ki ilginizi çekerse irtibat için Instagram hesabımı takip edebilirsiniz. birsevda_fasli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ne güzel bir düşünce sevgiler :) Fas ta yaşamanıza çok şaşırdım ne güzel yaa :)

      Sil
  24. Ne ilginç bir ürünmüs gülw güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  25. woow :D çok ilginç bir tarakmış, argan yağı emdirilmiş olması çok ilgimi çekti zira her banyo sonrası kuru saçlarıma avuçla yağ sürüyorum :D bulursam mutlaka bakacağım canım eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Evrimcim, ben de öyle sürerdim avuçla ama bununla sanki nispeten o yağ miktarı azaldı :D

      Sil
  26. ben de almalıyım mutlaka tam benlikmiş

    YanıtlaSil
  27. Canım yani sürekli bakıyorum o tarağa ama tangle teezer'ım var diye söylemesi ayıp hep vazgeçiyorum :)))) ama meraktan alabilirm sayende. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaaay canım güle güle kullan tangle teezerını :D

      Sil
  28. Güzel bir tarakmış bende de turuncu renkli olan var ondan memnunum ama indirimde yakalarsam buna da bakarım :)) Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o turuncu tarağı biliyorum üst kısmında pembeli şerit şerit desenler vardı sanki :)

      Sil
  29. Çok merak ettim, fırsatını bulur bulmaz alacağım :)

    YanıtlaSil
  30. Çok merak ettim gerçekten...

    YanıtlaSil