21 Mart 2017 Salı

CLC Göz Altı Kremi 👀

Herkese Merhaba 👀
Bahsedeceğim ürün son derece etkili, bir o kadar da enteresan ve mucizevi bir göz altı kremi. CLC Cristality kozmetik sektöründe devrim olarak nitelendirilen bir ürün. Bu küçük mucizevi krem ameliyat olmaktan korkan ama göz altlarındaki torbalardan şikayetçi olup kendisini mutsuz hisseden kişiler için adeta mucize.



kaz ayağı




Ayrıca göz altı morluklarını da gidermekte. Hem de 90 saniye gibi kısa bir süre içerisinde.. Hatta ve hatta göz çevresi, dudak çevresi ve alındaki kırışıklıkları da gene 90 saniyede yok etmekte. Etkisi 7-8 saatle sınırlı olsa da, 14 gün üzerinde düzenli kullanıldığında şikayetlerin kalıcı bir şekilde yok olacağı yönünde de iddiaları var.


anında etkili



Benim bariz bir kırışıklık ya da gözaltı torbam olmadığından ürünü eşim üzerinde denedim. Çünkü kendisi henüz 30 lu yaşarda ama genetik vb faktörler yüzünden bir miktar göz altı torbalarına ve kaz ayaklarına sahip. Onun üzerinde ürünü şu şekilde denedim:

Kullanımı:
CLC zaten ufacık tefecik bir pompalı mekanizması olan şişenin içinde, 10 milim yani minnak bir şey. Çok az böyle pirinç tanesi kadar bir miktarı kuru göz altındaki o bölgeye naif dokunuşlar eşliğinde uyguluyoruz. Bu noktada cildinizin temiz, kuru ve herhangi bir başka nemlendiricinin etkisinde olmamasına dikkat ediyoruz.
90 saniye sonunda o kaz ayakları ve torbalar sanki silinmiş gibi yok oldu gitti. Görselde de görüyorsunuz. Bahsettiği sadece "hafif bir gerilme hissettim" demesi idi. Kızarıklık, gözlerinde sulanma ya da başka bir olumsuz reaksiyon yaşamadık. Ki kendisi hassas bir cilde sahiptir.





CLC Göz Altı Kremi 249 lira.
Pahalı mı ? Bu hayat şartlarında evet çok pahalı. Ama bu tarz kaz ayağı ya da göz torbalarınızdan ciddi anlamda kendinizi mutsuz hissedip ameliyat olmaktan da bir o kadar korkuyorsanız, kendinizi mutlu etmek adına alabilirsiniz ve buna değer diye düşünüyorum 😊





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

40 yorum:

  1. Cidden epey etkiliymiş, fotoğrafı bizzat sen çekince daha da güvenilir oldu. Aklımızda olsun o zaman!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten vaadettiğini yerine getirdi Başakcım, sevgiler :)

      Sil
  2. severek kullanmıştım bende ama çok durursa eğer kristalleşiyor şişesi bilgin olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kapağını açtıktan sonra düzenli kullanmak gerek bekledikçe kristalize oluyor fark ettim ben de, sağol canım :)

      Sil
  3. Etkili ama gerçekten pahalı bir ürün bence.
    Sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı evet canım boyutuna göre gerçekten pahalı ama etkisi de tartışılmaz :)

      Sil
  4. Etkisi bariz bir şekilde görülüyor.. Pahalılığına gelince.. Zaten bu ürünler çok az sürülüyor.. Uzun süre gideceği göz önünde bulundurulabilir..
    Teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet boyutu ufacık fiyatı pahalı ama minicik bir miktar kullanmak yeterli :) sevgiler benden de ..

      Sil
  5. Çok güzel etki etmiş :)) güzel bir ürüne benziyor evet biraz pahalıymış ama değer gibi görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Gerçekten ihtiyaç duyanların hayır diyemeyeceği bir ürün bence :)

      Sil
  6. Aaaaa ben şok ben manşet:D Ne kadar etkiliymiş! Kırışıklıklarım belirgin olunca düşüneyim ben bunu=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hiç kırışıklıklarımız oluşmaz Kozmetik Aşığı :)

      Sil
  7. çok iyi ama yan etkisi muhakkak vardır en güzeli bitkisel çözümler tabi üşünilmezse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yan etkisini biz hissetmedik Fatofotofancım :) ama tabi bitkisel bazı kürler de denenebilir :) ama onların da yan etkisi olabilir :D

      Sil
  8. Gerçekten de çok etkiliymiş bu. Ama operasyon vs. geçirmeyeceksin, canın yanmayacak, bir de bit kadar kullanacaksın... Bence fiyatı gayet iyi...

    YanıtlaSil
  9. Ben bu ürünün bu kadar etkili olamsına şaşırdım. Senin gibi güvendiğim bir blogta bu şekilde bir paylaşımla bu ürüne de sonsuz güvenim oldu. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, güven duyduğunuz için ayrıca çok mutlu oldum :)

      Sil
  10. 90 saniye mi ? Vauuuvvvv...Bu etki kalıcı mı geçici mi merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu kırışıklık 90 saniyede yok oluyor. Etkisi 7-8 saatle sınırlı ama düzenli kullanıldığında 14.günden itibaren kalıcı etkiler oluşturduğu yönünde iddiası var :)

      Sil
    2. Oldukça iddialı bir ürünmüş bu :)

      Sil
  11. Çok merak ettiğim bir krem. Gerçekten bu kadar etkiliyse o fiyata değermiş. <3

    YanıtlaSil
  12. Cidden harikalar yaratıyor :)

    YanıtlaSil
  13. Çok merak ettim.Denemek istiyorum bunu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım denedikten sonra siz de memnun kalırsınız :)

      Sil
  14. gercekten cok guzel bır urunmus ılerı yaslar ıcın muthıs olur

    YanıtlaSil
  15. Fotoğeraflara bakınca oldukça etkili görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizzat kendim çektim, her ne kadar sizin kameranız kadar net olmasa da işte :)

      Sil
  16. Hemmmen bakacagim. Mükemmel bir sonuç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagrama clc yazdığın anda çıkıyor canım, gerçekten son derece etkili bir ürün :)

      Sil
  17. aslında tam benlik bir ürünmüş

    YanıtlaSil