6 Şubat 2017 Pazartesi

Head & Shoulders Limonlu Şampuan

Herkese Merhaba  
Pek çok şampuan markası denemiş biriyim arkadaşlar 😊 Ama o kadar seviyorum ki bu şampuanı vazgeçemiyorum bir türlü, bittikçe hep aldığım markalar arasında Head&Shoulders.  Zaten kızıl boyalı saçlarım olduğu için boyalı saçlar için olan Prozinc Quinoa Şampuan zaman zaman da saçlarımı arındırmak için Head&Shoulders Şampuan kullanıyorum. Daha önce de bloğumu ilk yazdığım zamanlarda Head & Shoulders'ın Badem Yağlı olan çeşidini anlatmıştım. Onu okumak isterseniz buraya tıklayın lütfen 👉tık tık 



Bugün bahsedeceğim Head & Shoulders Limonlu Şampuan. Öncelikle mis gibi ferah mı ferah limon kokulu ama o kadar güzel ki ben çok mutlu hissediyorum kendimi koklayınca. Bir miktar da durulama aşamasında kafanız serin oluyor. Serinletici etkisi o kadar hoş ki, özellikle sıcak yaz günlerinde ya da denizden çıktığınızda, güneşlendikten sonra böyle aşırı hararetlenmiş hissedersiniz ya işte o zaman kullandığınızda kendinizi çok serinlemiş hissedeceksiniz benden söylemesi 😉 Saçlarınızda böyle hoş narenciye kokuları da kalıyor. Diğer şampuanlara göre kokusu biraz daha kalıcı diyebilirim. 

Yağlı saçlar için dese de boyalı ve kimyasal işlem görmüş saçlarda bile günlük kullanıma uygun olduğunu belirten bir not düşmüşler. Ben üstte de söylediğim gibi kızıl boyalı saçlara sahibim ve hafta da 3-4 kere saçlarımı yıkadığımı düşünürsek 1 yıkama mutlaka bu şampuanla olur. Herhangi bir saçlarımın renginde solma ya da herhangi başka bir problemle karşılaşmadım. Özellikle yağlı saçlara sahip kişilere tavsiye ederim. Bir miktarda saçlarımı düzleştirdi diyebilirim sanırım içindeki limondan ötürü. 


Özellikleri:

Actizinc formülü kepek oluşumunun sebepleriyle etkin bir şekilde savaşıyor.
Düzenli kullanıldığında kepekleri önlemeye yardımcı oluyor.
Ph dengeli olduğundan günlük kullanıma uygundur.
600 ml
Açıldıktan sonra 12 ay içerisinde bitirmek gerek.
Yağlı saçlar için geliştirilmiş. 
Kullanmadan önce çalkalamalıyız. 


Tavsiyeler 👌: 
Saçlarımızı mümkün olduğunca her gün değil ama en geç 2-3 günde bir yıkamalıyız, bazı saç tipleri yağlı olabiliyor yıkandığı günün akşamı gene yağlanıyor ve tekrar kişi yıkama ihtiyacı hissediyor. Genelde böyle söyleyen arkadaşlar saçlarının geç uzadığından da yakınırlar.. Sebebi şu ki saçlarımızın ph dengesi her gün yıkandığında bozulmaya başlar ve saçlar daha çabuk yağlanır. Bu yüzden her gün değil gün aşırı hatta 3 günde bir yıkamak idealdir. Saçlarımızı ne çok sıcak ne de çok soğuk suyla yıkamamalıyız. Çünkü sıcak su saç derisinin kavlamasına neden olacağından kepek problemi başlamaya, soğuk suysa saç derisinin yeterli temizlenmemesine neden olur. 2 kere şampuanlamak ve 2. şampuanı bir miktar saçlarımızda iki-üç dakika kadar bekletmek gerekmektedir. Saçlarımızı kesinlikle duş esnasında taramamalı yıkadıktan sonra havluyla nemini iyice aldıktan sonra taramalıyız; çünkü ıslak saç tarandığında çok fazla saç kaybetmemize sebep olur. Kurutma ise ben Loreal in Extraordinary yağını sürüp kendi hallerine kurumaya bırakırım çoğu zaman..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 yorum:

  1. Limonlusunu denememiştim canım bir bakyım yeni ayzıma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limonlusu saçları daha düz yapıyor canım onu fark ettim yazına baktım canım bu arada :)

      Sil
  2. Bizim duşa kabinde bu şampuanla yıkanırsanız mentolden boğulursunuz :D Ferahlatıyor evet fakat çok ağır geliyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız bu mentollüsü değil canım, limonlusu :)

      Sil
  3. Sonda verdiğin bilgiler çok yararlı olmuş bence, eline sağlık! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Başakcığım ben de öpüyorum, sevgiler :)

      Sil
  4. ben de seviyorum bunu eskiden çok sık kullanırdım hatta sadece bunu kullanırdım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben eskiden beri hep kullanıyorum sen de tekrar al kullan canım eskileri yad etmek lazım ara ara :)

      Sil
  5. Benim de kepeklerim oluyor ama hafif. Sanırım kışın sıcak suyla duş aldığımdan. Senin yazdıklarını görünce bu konuya dikkat etmem gerektiğini hatırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aşırı sıcak su cilde de, saç derisi ve saçlara da iyi gelmiyor..

      Sil
  6. Bende bir yakınımda farklı bir versiyonunu denemiştim bu şampuanın.Gözleri biraz yakıyordu ancak verdiği ferahlık hissi çok hoştu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde şampuanı gözlerime hiç kaçırmam bilmiyorum öyle bir alışkanlık olmuş galiba bende, o yüzden gözleri yaktığını bilmiyordum :)

      Sil
  7. Epey eskiden bu markanın şampuanlarını kullanmıştım.Şimdi özellik ve içerikleri yenilenmiş tabi.Saç yıkama süresiyle ilgili sana tamamiyle katılıyorum.Yakın bir süreye kadar bende her gün saçlarımı yıkıyordum.Şimdi daha dikkatliyim bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm :) ya bu arada senin bloğuna giremiyorum iş yerimde artık bir ayarla mı oynadın bloğunda?

      Sil
  8. this is a very famous shampoo:)

    YanıtlaSil
  9. kaç yıl oldu bilmiyorum ama bizde yıllardır Head & Shoulders kullanıyoruz, seninde memnun olmana çok sevindim. tavsiyelerin için teşekkürler:)
    Bu arada blogunu yeni keşfettim ve takibe aldım, bana da beklerim. sevgiler!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Melek, bloğunun ismini yazmamışsın ama :)

      Sil
  10. Çalkalanacak mıymış? :/ Bilmiyordum, çok teşekkürler.
    ben Okaliptüslüsünü kullanıyorum şu an.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okaliptüslü olanı da çok güzel baya üşüyor kafası insanın :) bundan daha fazla üşütüyor. Evet bu şampuanları kullanmadan önce bir miktar çalkalamak gerekiyor.

      Sil
  11. Bana hiç iyi gelmedi bu marka yaa😔😔 neden amaaa beenn😔😔😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yaptı ki sen de canım, merak ettim ?

      Sil
  12. Ben de hep sıcak suyla yıkamayı seviyorum yoksa üşüyorum kansızlık problemi Ya da alışkanlıktan dolayı bu yüzden ara ara kepek problemi oluyor bende de.

    YanıtlaSil
  13. Etkisini pek sevemiyorum bu şampuanın ama kokusuna bayılıyorum. Ara ara açıp koklamak üzere bi tane bulundurabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şampuan saçları düzleştiriyor bir miktar :)o yüzden ben seviyorum kepekten de arındırıyor. :D

      Sil
  14. Baska bir çesidini kullanmistim bunu denemedim.

    YanıtlaSil
  15. Saçlarım oldukça kuru olduğu için farklı şampauanlara bakayım, yazı için çok teşekkür ederim :) Bu arada yazının sonunda verdiğiniz bilgilere canı gönülden katılıyorum zira bir aralar saçlarımı her gün yıkıyordum ve yapısı ciddi anlamda bozulmuştu. Sevgiler <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru saçlar için de badem yağlısı var o da çok güzeldi ama kepek sorunun yoksa farklı şampuanlara bakabilirsiniz tabiki :)

      Sil
  16. Bu markanın ürünlerini eşim ve oğlum severek kullanıyor.Saçını her gün yıkayan eşime tavsiyeler kısmını özellikle okutturdum :)) Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo umarım okuyunca uygulamaya da geçer. her gün saçların yıkanmasına ben biraz karşıyım. Saçların kendi nemine de ihtiyacı var ve her gün yıkamaya alışan saç gerçekten daha çabuk yağlanır ya da aşırı kurur saç dipleri ve dökülmeler başlayabilir :)

      Sil
  17. Limonlu şampuan hiç kullanmamıştım aslında. Güzel olmalı. Denemek gerek.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bir deneyin seveceğinizi düşünüyorum :)

      Sil
  18. Annemin ara ara kulladığı markadır. Özellikle kepeği önleyici olan çeşidi birçok kişinin de favorisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yıllardır severek kullanıyorum yeni bir çeşidi daha çıkmış :)anneniz de güle güle kullansın canım :)

      Sil
  19. Bunu bende kullanmıştım çok rahatlatıyor.

    YanıtlaSil