13 Şubat 2017 Pazartesi

Gratis Sevgililer Günü İndirimi Alışverişim

Herkese Merhaba  
Hala geç kalmamışken belki sizlerde Gratis'e uğrar ve hazır indirim devam ederken bir şey alırsınız diye fikir vermek için yapmış olduğum alışverişte almış olduğum ürünleri sizlere göstermek istedim. Bu arada Gratis Sevgililer Günü İndirimi 09-14 Şubat 2017 tarihleri arasında olacak, yani yarın son gün.
Neler almışım bir bakalım
sevgililer günü indirimi
alışveriş


1) Wet'n Wild Bare and Beautiful Far Paleti :
3 mat 2 sedefli olmak üzere toplam 5 renkten oluşan bu paleti hep arıyordum ve bulunca hemen aldım. Soft ve günlük makyaj için ideal. Bence ambalajının dandik olması dışında da gayet güzel bir palet . Fiyatı: 13,15 TL
2) The Balm Meet Matte Hughes Charming Ruj:
Hep almak istediğim bir renkti. İndirimde de bulamıyordum. Ve sonunda kavuştum hala bulabilmiş olmama çok şaşkınım Committed rengim bitmek üzere, yakında bu mat rujumu da sizlere tanıtırım. Fiyatı: 25,75 TL
3) Maybelline  Age Rewind Concealar Light: 
Bu kapatıcıyı da ilk kez deneyeceğim şuan hiçbir fikrim yok. Fiyatı :19,75 TL
4) Maybelline Push up Angel Maskara: 
Gene hiçbir şekilde fikrim olmayan bir maskara.. 2 adet aldım, bir tanesi de çekilişime koymak için :) Fiyatı:19,25 TL

alışveriş
5) Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil: 
Daha önce alıp kullanmış ve memnun kalmıştım. Yalnız indirimsiz halleri biraz pahalı geldiği için hep almayı erteliyordum. Ama gerçekten çamaşırların renklerinin birbirine karışmasını engelliyor. Fiyatı: 8,90 TL
6) Bee Beauty Creme Seife Sıvı El Sabunu: 
Bu güllerle süslenmiş sıvı el sabunu da ilk kez deneyeceğim ürünler arasında olacak. Fiyatı:6,90 TL
7) Veet Yüz İçin Sir Ağda Bantları:
En kısa tüyleri bile alıyormuş. İçerisinde 20 adet var. Hep almak isteyip pahalı bulduğum için bıraktığım ürünlerdendir. Bakalım ne gibi bir farkı var diğer markalarla bir deneyeceğim. Bıyık tüylerimi almak için satın aldım. Fiyatı :22,50 TL
8) Gillette Simply Venus:
Bu 3 bıçaklı ve 3 adet de yedek başlığı olan tıraş bıçağını da hep almak istiyordum. Fiyatı:7,90 TL
9) Dalan Antique Zeytinyağlı Sabun:
Eşim duşta böyle katı sabunlar kullanmayı sevdiği için kendisi seçti beğendi ve aldı. Fiyatı:4,50 TL


shopping


10) Bee Beauty Miss Violette Parfum:

Pek çok blogger arkadaşım bu parfümü almış ve beğenmişler. Ben de testerı olmadığı için deneyemedim; fakat baya da uygun bir fiyata sahip olduğu için ve tabi de merakımdan ötürü satın aldım. Fiyatı:13,75 TL


shopping

11)Flormar Nourishing Oil with Vitamin E: 
Tırnaklarım son zamanlarda birazcık kötü haldelerdi; yani kullandığım deterjan ya da el sabunundan dolayı mıdır nedir böyle kuru gibi geliyorlardı. Bu ürünü alır almaz hemen kullandım. Sonuçtan da oldukça memnunum. Gerçekten güzel nemlendirdi tırnak ve tırnak etlerimi, içinde hoş limon kokusu da var ve tatlı badem yağı da içermekte. Fiyatı :7,90 TL
12) EklipsTırnak Eti İtici:
İhtiyaçtan ötürü aldım. Bir de sarı rengi vardı ben mor rengi aldım. Tam olarak nasıl kullanılır hiçbir fikrim yok. Sadece alt tarafındaki o beyaz plastikimsi kısımla tırnak etlerimi hafif geri itmek için aldım diyebilirim :D Fiyatı: 2,35 TL


Benim Gratis Sevgililer Günü İndirimi Alışverişim bu şekildeydi. Sizler neler aldınız, benim almış olduğum ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle içlerinde şu ürünü çok merak ettim, tanıt dediğiniz bir şey var mı ? Yorum olarak aşağıya yazarsanız çok mutlu olurum.. ☺ Sevgiyle kalın.. 










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

72 yorum:

  1. Ben pas geçtim sanırım indirimi.Bir parfüm bir de saç kremi aldım:)

    YanıtlaSil
  2. baya bir alışveriş olmuş ben bu sefer sadece lorealin yeni maskelerini aldım.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o maskeleri çok merak ediyorum umarım bir an evvel tanıtırsın canım :)

      Sil
  3. Ben de bir yazı yazdım bunun için. Her an 2. Yazı da gelebilir 🙈

    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum canım sen de güle güle kullan :) ya biz bayanlar neden böyleyiz yaaa :D

      Sil
  4. Güle güle sağlıkla kullan canım 😊Bende son yazıma beklerimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yazını okudum canım , çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Parfümün kokusu nasıl sizce iyi mi pek bişey yazmamışsınız da. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümü henüz tam manasıyla koklayamadım, yazısını yazarım canım :)

      Sil
  6. Wetn wild in bu far paletini bende bulursam alacağım sanırım, yorumunu bekliyorum bir de parfümü çok merak ettim. Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de yakında burada anlatacağım canım, çok sağol :)

      Sil
  7. Güle güle kullan öncelikle. Parfümü ben de aldım o kadar çok gördüm ki paylaşım bu parfümle ilgili meraktan sırf gittim aldım :) Bu indirimler ocağımıza incir ağacı dikecek bu gidişle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ne olacak halimiz böyle :D evet ben de meraktan aldım sırf :X

      Sil
  8. Hepsini güle güle kullan kapsamlı bir alışveriş olmuş inan ben daha adam akıllı bakamadigim için kızıyorum kendime heralde son güne kaldım bu gidişle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu günlerde kıyafetlere takıldın canım :) :D kızmadı inşallah :D

      Sil
  9. Veet'in şu sir ağdası benim de radarımda umarım yorumlarsınız alıp alıp geri bırakıyorum nicedir :) En azından yorumunuzla aklımda bir fikir oluşur :) Hepsini güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka deneyimledikten sonra burada uzun uzun anlatırım canım beklemede olun :)

      Sil
  10. Özellikle de far paleti olarak harika bir alışveriş, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım aldık işte gene bir şeyler sanki çokça :D

      Sil
  11. Oh bir sürü güzel şey alınmış güle güle kullan:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım aldım ya daha da alacaktım kendimi zor tuttum :( :D

      Sil
  12. Güle güle kullan iyiki merkeze gidemedim bu indirim sıfır kayıpla atlattım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohh en güzeli şimdilik, 8 Mart'ı bekle canım :)

      Sil
  13. Ben bu indirimi bir şampuan yedekleyerek geçirdim.Güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Filiz Hanımcım, acaba hangi şampuanı yedeklediniz çok merak ettim ya :)

      Sil
  14. Özellikle böyle sevgililer günü,kadınlar günü,anneler günü gibi özel günlerde yapılan indirimleri ben de takip etmeye çalışıyorum.Güzel günlerde bitir hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım evet gerçekten böyle zamanlar çok iyi oluyor 8 Mart'ı bekliyorum dört gözle şimdi :))

      Sil
    2. Evetttt 8 marttt.Az kaldı :)

      Sil
  15. Bu kez Gratis indiriminden hiçbirşey almadım. Maybelline concealerden memnun kalırsın, cilt rengine de uyacağını düşünüyorum. Bir ufak tüyo, bazen bunu fondöten gibi de kullanıyorum üzerine hafif şeftali tonda allıkla haika bir görünüme kavuşuyor cildim.
    Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeni uygulayacağım canım , çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  16. Güle güle kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  17. ooo hepside çok güzel umarım bende böyle dolu dolu alışveriş yapabilirim gratis ten genelde kırtasiyede vakit geçirdiğimde.Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçende kırtasiye de vakit geçirdim simli karton aldım da :D

      Sil
  18. the balm committed renginin fotosu var mı çok merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir önceki yazımda anlattım orada var :)

      Sil
  19. Bu sefer bu alma işlerini ben de çok abarttım. Nolacak bilmiyorum. Mutlulukla kullan hepsini çok ciciler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam kullanıcam hepsini çok teşekkür ederim hocam :)

      Sil
  20. çok güzel görünüyorlar yorumlarını bekliyoruuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini anlatmaya çalışacam kullandıkça, teşekkür ederim :)

      Sil
  21. Güzel günlerde kullan hepsini, parfümün kokusu gerçekten güzel ama (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok hoş bir kokusu var, ambalajı da oldukça şirin :)

      Sil
  22. indirim kaçırmışım ama siz gule gule kullanın güzel urunler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun şurada 8 Mart'a ne kaldı :)) o günü değerlendirirsiniz belki siz de :)

      Sil
  23. Güle güle kullan hepsinii^^ tırnak eti şeysinin metal kısmı et kesmeye yarıyor, banyodan çıkıp yumuşayınca tırnak eti için olan mavalanın bi şeysi vardı onu sürüp öyle alıyorum ben iyi oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben kesmeye karşıyım iltihap kapabilir her şey olabilir, korkarım ben. azıcık geri itiyorum flormar'ın tırnak eti yumuşatıcısının ardından :(

      Sil
  24. güzel bir alışveriş olmuş..ben bu ay alışveriş hakkımı Kiko açılışında kullandım. 8 Mart indirimini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kiko alışverişinizden aldıklarınızı güle güle kullanın :)

      Sil
  25. Parfümü ben de merak ediyorum :) Harika ürünler almışsınız, mutlulukla kullanın <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mary, çoook teşekkür ederimmm :)) sevgiler..

      Sil
  26. Sağlıkla iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sosyalmedyakafe çoook teşekkürler :) sevgiler :)

      Sil
  27. Güle güle kullan hepsini canim.

    YanıtlaSil
  28. Güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil