13 Aralık 2016 Salı

Farmasi Aralık Ayı Alışverişim

Herkese Merhaba, 
2016 Yılının bitmesine sayılı günler kaldı. İnşallah 2017 çok güzel olur herkes için. Umut dolu, sağlık dolu, neşe dolu olur.. Bu arada ben Farmasi danışmanı oldum yani kendim için almak istediğim bazı ürünler var, çalıştığım yerdeki arkadaşlarım da katalogtan bakıyor bir şeyler almak istiyorlar. Hem daha hesaplı oluyor hem de çabucak ürünlerime ulaşabiliyorum =) Ve neler almışım Aralık Ayında bir bakalım..

1-Farmasi Capixyl Kaş Kirpik Serumu: Bu kaçıncı şişem artık hatırlamıyorum. Normalde katologda satış fiyatı 60 lira bu ay 40 liraya düşmüş. Ama katoloğun 4. sayfasında eğer 75 liralık alışveriş yaparsanız 18,99 lira diyordu hemde 2'li paket. Biz de iş yeri arkadaşımla almaya karar verdik. Teki benim, teki de onun =) Ayrıca bloğumda da anlatmıştım bu ürünü. Benim vazgeçilmezim. Kaş ve kirpiklerime çok iyi geldiğini düşündüğüm bir serum, herkese de tavsiyemdir. Okumak için tık tık 
2- Farmasi BB ve CC Krem: Bunları da arkadaşlarım sipariş verdi. Ben başka bir markanınkini kullanıyorum. Belki ilerleyen zamanlarda ben de kullanırım. Fiyatları BB 30 liradan 19 liraya, CC'de 40 liradan 20 liraya düşmüş. Her ikisinin de iki farklı ton alternatifi var. Bunlar açıktan ortaya olan, her ikisi de 50 mililitre
3- Dr. C. Tuna Tea Tree Serum: Bunu da çalıştığım yerdeki bi erkek arkadaşımız sipariş verdi. Akneleri kuruttuğunu söyledi. Benim de ilgimi çekti, Ocak ayında indirimde olacak. Sanırım sipariş verecem. Damlalığı da var. Normalde 40 lira ama 30 liraya düşmüş. 10 ml haylide ufak ama oldukça pahalı bir ürün. Kendisi çok beğendiğini söylüyor bakalım denemek lazım.
4- Brave Deep EDT: Bunu da aynı arkadaşım sipariş verdi tabi ben de hemen açtım kokladım. Bence hoş ve hafif bir koku okyanus kokusu. İçinde limon, ananas, elma, mandalina, armut, lavanta, kavun, marine, paçuli, amber, musk, karamel gibi özler var odunsu ve meyveli. 60 milim, 60 liradan 33 liraya düşmüş ama tabi ben danışman olduğum için daha da ucuza geldi :)
5- Dr. C. Tuna Vitalizing Capixyl Sarımsaklı Saç Köpüğü: Yeni çıkmış bir ürün. 150 milim normalde 30 lira fiyatı ama bu ayki katalogda 20 lira . 50 liralık alışverişe de 4 liraya geliyordu hemen sepete attım. Saçlarımız ıslakken bir miktar avucumuza sıkıp saç ve saç derimize sürüyor 3 dakika bekletip duruluyormuşuz. İçeriğinde SLS, SLES, Paraben, Boya yok. Yıpranmış saç tellerini onarmayı , beslemeyi saçların daha gür ve güçlü çıkmasını sağlayacakmış. Bakalım bir deneyelim :)
6- Selüloz Yüz Süngeri: Yüzümü bu süngerle yıkamayı istedim ve aldım fiyatı 5,40 ama bana 4.22 oldu. Yüz yıkama jelimi üzerine döküp kullanacam bakalım :)
7- Zen Maskara: Bunu da bir arkadaşım sipariş verdi. Bilmiyorum nasıldır, o da ilk kez deneyecek. 8gr, 22 lira fiyatı bu ay 9 liraya düşmüş. Kirpiklere dolgunluk ve hacim veriyormuş.
8- Farmasi Burç Bileklikleri ve Deri Bileklik: Arkadaşım eşi için kahverengi deri bilekliği aldı normalde 41 lira (amma da pahalı) bu ay 27 liraya düşmüş. 100 liralık alışverişe de 10 lira oluyormuş aldı hemen. Kendisine de kova ve yengeç burçları olan bileklikleri aldı. Ben de kendime oğlak burcu olduğum için bu en alttakini aldım. Bunlar her burcun kendi doğal taşını içeriyor. Mesela oğlak burcunun doğal taşı Jasper imiş. 16 liradan 10 'ar liraya düştüler.
VEEEE UNUTMADAAAN yeni üye olduğum için 160 lira üzerinde de alışveriş yaptığımdan, Mehtap Granit Tava bana 5 liraya geldi. 

Benim bu ayki alışverişim böyle idi. Nasıl aldığımız ürünler sizce? Aranızda Farmasi ürünleri kullananlarınız var mı ve bana mutlaka önereceğiniz bir ürün? Aşağıya yorum olarak yazarsanız çok sevinirim :)










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

47 yorum:

  1. Farmasi ürünleini hiç kullanmadım merak ediyorum açıkcası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaş ve kirpik serumunu kullandım memnunum diğer ürünlerine de yavaş yavaş başladım bakalım :)

      Sil
  2. Ayy tava olayına sevindim ne güzel hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tava olayı gerçekten bana da süpriz oldu canım :) teşekkür ederim :)

      Sil
  3. iyi günlerde kullanın, bu ara bede at kestanesi yapını kullanmıştım ve çok güzel bir üründü ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. at kestanesi jelini ben de aldım baş ağrılarıma iyi geliyor varislere de iyi geliyormuş galiba ..

      Sil
    2. ben yorgun ayaklarım için kullanmıştım, birde şişkinliklere... herkese tavsiye ederim... sevgiler...

      Sil
  4. Ben de bazı ürünlerini çok seviyorum Farmasi'nin; Mineralli Yüz Spreyi çok çok başarılı mesela. BB Eye Cream'i de gayet güzel. Bir de leopar desenli fırça seti hediye gelmişti bana, o da gayet başarılı; özellikle pudra fırçasından çok memnunum. Güle güle kullan hepsini; Eye&Brow serumu epey merak ettim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o leopar desenli fırça seti ocak ayında indirime girecek ve alacam inşallah :) serum harika canım mutlaka denemelisin ..

      Sil
  5. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel ürünler iyi günlerde olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım 😊

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın. Bende sarımsaklı şampuan ve maske birde el Kremi sipariş verdim. İnşallah memnun kalırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum memnun kalıp kalmayacağını Fatma Hanım :)

      Sil
  9. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Sizi de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  10. ohhh süper dolu dolu bir alışveriş olmuş , güzel günlerde kullan canım benim :)

    YanıtlaSil
  11. kaş ve kirpik serumunu çok merak ettim, bir araştırayım :) güle güle kullan hepsini!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence ihtiyacınız varsa hiç düşünmeden alın :)

      Sil
  12. Ben hiç farmasi ürünü kullanmadım çok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence kullanmalısınız bu merakınızı gidermelisinizzz hocamm :)

      Sil
  13. güzel günlerde kullanın ürünlerinizi ve bol kazançlar olsun inşallah...
    bogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kar amaçlı yapmıyorum Fatma hanım, gene de teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Bayağı bereketli bir alışveriş olmuş.Kaş-kirpik serumu ilgimi çekti hemen yazısını okudum.Kaş kirpik deyince dikkat kesiliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkili bir ürün kullanınca bana da hak vereceksin :)

      Sil
  15. nice as usual :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    YanıtlaSil
  16. BB kremden bende sipariş verdim bu ay bakalım sevecek miyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım sevecek misin ben de merak ettim şimdiden :)

      Sil
  17. Tutuyorum kendimi, almamalıyım almamlıyım almamalıyım :)
    Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almamalısın almamalısın almamalısın :))

      Sil
  18. BB kremi ve el Peelingi sevdiğim ürünler arasında. Kaş ve kirpik serumuda var elimde ancak henüz deneme imkanım olmadı. Sende güzel günlerde kullan canım ürünlerini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim el peelingini de ben hiç kullanmadım :)

      Sil
  19. Hepiniz iyi günlerde kullanin 😊

    YanıtlaSil
  20. Farmasi candır ya, ne güzel ürünleri var öyle güle güle kullan. bu sene kullanmayı en çok istediğim marka. Yakında ben de üye olmayı planlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence olun hatta ben sizi üye mi yapsam yapabiliyorsam :D

      Sil
  21. şu kaş kirpik serumdan memnun kalman beni de meraklandırdı valla, deneyeceğim en kısa zamanda. güle güle kullan canım hepsini mutlu günlerde =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence o çok etkili bir serum canım, eğer ihtiyacın varsa bence kısa sürede etkili kokusuz ve kullanışlı bir kaş kirpik serumum olsun diyorsan bence en güzellerinden farmasi :)

      Sil