2 Eylül 2016 Cuma

Alışveriş Gratis

Herkese Merhaba,
Gratise gittim ve neler neler aldım kısa kısa yazayım. 
Eyüp Sabri Tuncer Zeytinyağlı Sıvı El Sabunu: Daha önce de satın almıştım gerçi indirim de yoktu ama tek sevdiğim sabun bu ne edeyim aldım. Parabensiz,  750 ml epeyce büyük bir sıvı sabun..
Benri Islak Mendil: Üzerinde tiviti vaaaar çok tatlı değil mi? Tatlı olduğu için aldım zaten :)
Selpak Losyonlu: Asla çantamdan ayıramayacağım kokusuna hayran olduğum mendildir kendisi aldım gitti.
Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu: 80 tane var içinde her gittiğimde alırım. Severim kendilerini :) 

Dalin Bebek Şampuanı: Minnak dalin bebek şampuanı ki bu gözlerimi zaman zaman bununla yıkamalıyım diye aldım bir de fırçalarımı kendisiyle yıkamayı seviyorum
Himalaya Herbals Cilt Soyma Etkili Hassas Yüz Temizleyici: Ya kullanmaya başladım bile arkadaşlar çok güzel yaa hiç bu kadar iyi olacağını tahmin etmezdim ama bayaaa bir memnunum ilerde ayrıntılı yazısını yazmak istediğim bir güzel bu :)
Garnier Makyaj Temizleme Suyu Karmadan Yağlıya & Hassas Ciltler: Ya lütfen kullanan varsa memnun kaldı mı bir yazsın aşağıya ben ilk kez deneyimleyeceğim. Daha önceden pembe olanınından bitirdim. Sonra arganlısı çıkmıştı onu da bitirdim ama ondan pek memnun kalmadım bir de bunu deneyeyim dedim. İnşallah severim ha bu arada pembe olanını çok sevmiştim.
Kalyon Tırnak Eti Temizleyici: Ya harika bir şey sürüyorsunuz 3 dakika bekleyip itme çubuğuyla itiyorsunuz tırnak etlerinizi geri doğru çok sevdim güzel :)
La Petit Marseiliais Lavantalı ve Ballı Kalıp Sabun: Harika kokuyorlar harika, çekmeceme koydum. Epey de büyükler. Bilmiyorum 1 alana 1 bedavaydı aldım işte ya :)
Vi-Vet Ağda Bezi: 2metreymiş bilmiyorum fazla bir şey demek istemiyorum ne olduğunu biliyorsunuz zaten :)
Palette Deluxe Sonbahar Kızılı Saç Boyası : Kullanıyorum memnunum bu rengi kendime çok yakıştırıyorum ve etrafımdakiler de çok yakıştırıyor ki :)
Yani epey bir şey almışım ya umarım tek dileğim güzel günlerde kullanır ve hepsini de bitiririmmm :) toplam hasılat şuan hatırlamıyorum eve gidince bakacam   :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

52 yorum:

  1. Güzel gunlerde kullan canim 😊

    YanıtlaSil
  2. Garnier'in yeşil çeşidinin pembesinden pek farkı yok diye duymuştum, umarım öyledir. Hepsini sağlıkla ve mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı Rujlu Blog çok teşekkür ederim henüz kullanmaya başlamadım umarım dediğin gibidir ..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ilgın Dünyası çok teşekkür ederim :))

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Bizim oğlanların dermatoloğu hiç önermiyor Dalin'i :/ Bebek şampuanı güya ama içeriği hiç iyi değil :( Himalaya ürünleri şaşırtıcı derecede iyi bence. Yeşil Garnier'yi ben kullandım ve sevdim. Hepsini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başakcım çok teşekkür ederim Dalin hakkında şaşırdım çünkü bilmiyordum içeriğini o kadar. Bana da göz doktorum dalinle zaman zaman gözlerini yıka demişti :/ Himalaya ürünü bu bendeki ilk ürün diğer ürünlerine de merakım arttı gerçekten beğendim sanki. Garnier'in bu yeşil olanını ilk kez kullanıcam umarım beğenirim :)

      Sil
  6. Ohh süper bi alışveriş olmuş..Güle güle kullan hepsini.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ledushca :)Daha süper alışverişler senin olsun :))

      Sil
  7. Allahhh benimde gitmem lazım Le Petit sabunlarından almam lazım çok seviyorum kokularını :) Güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  8. Le Petite Marseillias'ın kalıp sabunları hiç dikkatimi çekmemiş ama duş jellerinde Nektarinli olan favorim, ne zaman kullansam canım nektarin yemek istiyor! Kalıp sabun olarak da varsa alır dolabıma koyarım kesinlikle! Gül güle kullnın aldıklarınızı! Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende katılıorum size:D http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/

      Sil
    2. çok teşekkür ederim Glam Sight. Ben de pek çok çeşidini severek kullandım şuan misket limonlusunu kullanıyorum o da harika tavsiye ederim :)

      Sil
    3. Sevgili Pinoli Makyaj ben katıldım mı sana bir kontrol edeyim :))

      Sil
  9. makyaj temizleme suyunu bende aldım ama hala kullanmaya sıra gelmedi kokusu biraz alkollü gibi kokuyor sanki sana da oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıyı gunlerde kullan http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/:D

      Sil
    2. Sevgili Duygunun Blogu12 ben de henüz açıp kullanmadım maalesef elimdeki sephoranın makyaj temizleyicisi vardı onu bitirince bunu kullanmaya başladım umarım ben algılamam alkol kokusu felan ya :(

      Sil
    3. pinoli makyaj sağol canım :D

      Sil
  10. Bende baslıyorum alısverişe hadi hayırlısı :)) Güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu gidişle gene başlayacam alışverişe :D sağol canımmm sen de güzel ihtiyacın olan ürünler alırsın umarım :) kolay geleeee

      Sil
  11. Oo yeni ciciler gelmis güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım daha cicileri senin olsun inşallah :)

      Sil
  12. Güle güle kullan canım, Dalin'den mümkün olduğunca uzak duruyoruz biz ailecek. Şampuanı içerik olarak bebek hassasiyetine uygun değil. Sanırım göz için de olmaz.
    Güzel günlerde kullan cicilerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman ben de fırçalarımı bişeyleri yıkarım napayim ya :( teşekkür ederim canım içeriğini incelemeden kokusundan ötürü almıştımmm :D

      Sil
  13. http://pinolimakyaj.blogspot.com.tr/ merhaba blogumu takıp edenlere gerı donecegm.. bılgınıze:D

    YanıtlaSil
  14. Himalaya Herbals'ın maskesine mutlaka bakacağım bende.Dört gözle indirim bekliyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskesi de varmış evet ama bu scrup tarzı bir şey maskesi soyulan tarzda bir şey zannedersem :) bu arada indirim de gelmiş Filiz Hanım :)

      Sil
  15. Mutlulukla kullan canım. Güzel şeyler. Ayrıca yeni gördüğüm ürünler de var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım hocam :D Thank you very much :D

      Sil
  16. Bu arada gratiste indirim varmış. Sen kaptın ürünleri ben de kapayım demeye geldim yine;)

    YanıtlaSil
  17. Himalaya ürünlerini başarılı buluyorum. Benri kare pamukları da en çok kullandıklarımdan. Güzel günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Himalaya'yı sevdim baya başarılı buldum :)

      Sil
  18. İyi günlerde kullan .Ben indirimi kaçırdım bakalım bir dahaki sefere umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan gene indirim varmış Gratis'te :)

      Sil
  19. Güle güle kullan hepsini <3

    YanıtlaSil
  20. Himalaya ürünlerini deneyeceğim ben de ;)
    Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Himalaya ürünleri gerçekten çok hoşuma gitmeye başladı :) teşekkürler

      Sil