9 Ağustos 2016 Salı

Bitenler (Mayıs, Haziran,Temmuz)




Herkese Merhaba  

Epey bir zamandır bitenler yazısı yazmamışım onu fark ettim. Biriktirdiğim torbada hunharca dolunca, en iyisi yazayım da çöpe göndereyim artık dedim :) 3 aylık süreçte makyaj malzemesine yönelik hiçbir ürün bitiremediğimi  de fark ettim. Ne bileyim bir oje olsun, far, kalem, ruj yok yani..  Demek ki elimde çok ürün olduğundan mıdır nedir, dönüşümlü de kullanınca bitmek bilmiyorlar. Zaten fazla makyaj yapmayı da sevmiyorum, alışveriş listemde makyaj malzemeleri almaya son veriyorum artık  :D 

Prozinc Quinoa Boyalı Saçlar İçin Şampuan: Ben  ve kızıl saçlarım çok sevdik :) Zaten ayrıntılı olarak anlatmıştım. Başlığın üstüne tıklayarak daha ayrıntılı okuyabilirsiniz. Yenisini satın almayı düşünüyorum. Çok sevdim çünkü.. Saç boyam hemen akmıyor ve saçlarım daha parlak ve sağlıklı gözüküyor.
Isana Saç Spreyi: Rossman'dan belki topuz felan yaptığım zamanlar kulağımın etrafından çıkan saç tellerini yatıştırır diye düşünerek almıştım, fiyatı da baya uygundu ama hiç beğenmedim özellikle de o tuhaf kokusundan nefret ettim. Saçlarımı da yapış yapış yaptığı için bitirmeden çöpe atmayı uygun buldum :(
Farmasi Whitening Diş Macunu (Misvaklı): Ben bir beyazlatma etkisini ne yazık ki göremedim. Bir daha almayı düşünmüyorum.
Splat Love Diş Macunu : Bu markanın diş macunlarını dönüşümlü olarak kullanıyorum ve çok seviyorum, herkese tavsiye ederim. Splat Love da beyazlatma etkisi vaad ediyordu ve ben bu macunda daha iyi gözlemledim dişlerimdeki beyazlığı.. Tadı ve kokusu da harikaydı. Ahududulu ve herpes virüsü ile de mücadele edip ferah nefes sağlamakta. Daha ayrıntılı olarak başlığa tıklayarak yazımı okuyabilirsiniz. 

Fem Yüz Bölgesi İçin Ağda Bantları: 20 tane ağda bandı ve 4 tane de temizleme mendilinden oluşan çilekli bu ağda bantlarından memnundum. Elimde ısıtıp uyguluyorum ve küçük tüyleri bile yakalamada iyiydi. Hassas ciltlilere özellikle öneririm, içeriği güzel ve çilekli çilek kokulu bir ürün. Gratis'ten almıştım. Tekrar alıp almama konusunda kararsızım, çünkü farklı markaları da denemek istiyorum :)
Benri Makyaj Temizleme Pamuğu: 80 tane vardı içinde bitsin bitmesin her Gratis'e gittiğimde mutlaka alıyorum. Gene alırım hep alırım seviyorum tavsiye de ederim :)
İpelina Makyaj Temizleme Pamuğu: 40 tane vardı içerisinde, oval şekildeydi biraz daha ince bir yapısı vardı Benri 'ye göre.. Watsons ve Carrefour 'da satılmakta. Ben sırf merak ettiğim için almıştım, ama diğer markalara göre biraz pahalı. Tekrar almak istemem fiyatından ötürü :)
Nivea Baby Soft&Cream Islak Mendil: Çekilişte kazanmıştım. İlk kez kullandım ama çok sevdim. Kremli bir yapısı var. Paraben ve alkol  içermiyor. Kokusu bildiğimiz Nivea kokusu :) 

Termalife Peloid Yüz Maskesi: Firma tarafından denemem için gönderilmişti. Ayrıntılı olarak bloğumda da yer vermiştim. Okumak için gene başlığa tıklayabilirsiniz. Çıkmak üzere olan sivilceyi kurutma etkisi güzeldi ama hassas cilt tipine sahip arkadaşlarıma önermiyorum. Çünkü ürün hayli kızartıyor yüzü.
Botanical Choice Oksijenli Yüz Makesi: 2'li olarak satılan bu maske Gratis'de satılmakta. 2 çeşidi vardı. Bendeki "peach" yazan şeftalili yüz maskesi. Yüzünüz ve elleriniz tamamen kuruyken göz ve dudak çevreniz hariç tüm yüzünüze sürüyorsunuz ve ardından maskenin oksijenle temasıyla oluşan kabarcıkları seyre koyuluyorsunuz. Çok sevdim ve gene alırım. Henüz kullanmayanlarınız varsa çekinmeden alın deneyin bir :)

Pure Beauty White&Bright Yüz Temizleme Jeli: Watsons'da satılıyor. Yüzünüzdeki hafif güneş lekeleri ve sivilce lekelerinizin de gün be gün rengini açarak harika bir kıvamı ve temizleme etkisi olan yüz yıkama jeli. Mutlaka alın derim. Kore menşeli ve ben çok sevdim. 2.'sini de aldım hemen.. Daha ayrıntılı bloğumda da anlatacam bu güzelliği..
Bioderma Sebium Foam Yüz Yıkama Jeli: Aslında güzeldi ama ben pek fazla düzenli kullanmadığımı itiraf edeceğim. Zaten kullanma süresi de geçmiş, unutmuşum çekmecenin dibinde.. Maalesef çöpe gidecek. 
Sudocrem: Bebek pişik kremi. Denemek için küçük boyunu almıştım. Eczanelerde satılmakta. Sivilce, leke, böcek sokması, yanık izi vs pek çok cilt sorununa da iyi gelmekte. Zaten ben bu ürünü de geniiiişçe anlatmışım bloğumda.. Okumak için başlığa tıklayabilirsiniz :) Gene alacağım, elimin altında hep olmalı.. 

Selin Ada Limonu Duş Jeli: Çok güzel, misler gibi kokusu olan ve uzun sürede vücudumdan gitmeyen bir etkisi de olan içeriği de güzel bir duş jeliydi. Ya arkadaş ben bunu da tanıtmışım. Okumak için başlığa tıklayınız. Tekrar alır mıyım  bilmiyorum; çünkü sürekli farklı ürünleri deneme peşindeyim. Ama merak edenlere öneririm ki :)
Avon Incandessence Parfüm: Çok güzel çiçek kokulu bir parfüm. Bir miktar yoğun da bir kokusu var. Kalıcılığı da harika idi. Kışın kullanmak için güzel bence. Kışa doğru alırım :)
Dove Deodorant: Çekilişte kazandığım ve çok severek kullandığım gene ilk kez kullandığım bir deodoranttı. Yaşattığı temizlik hissini çok sevmiştim. 48 saat etkili, E vitaminli ve alkolsüz. Tekrar almayı düşünüyorum, sevmiştim :)

Farmasi Kaş ve Kirpik Serumu: Şartsız şurtsuz en sevdiğim kaş ve kirpik bakım ürünü bu diyebilirim. İndirime girdiği anda stoklamak için alırım. Dökülen kaşları tekrar doldurduğu gibi, kirpikleri de güçlendirmekte. Ayrıntılı yazımı okumak için başlığa tıklayabilirsiniz. 
Şelale Asetonuz Oje Çıkarıcı : Güzel bir şekilde ojeleri temizlemişti. Hatta koyu renk ojeleri çıkarmakta da fena değildi. Losyonlu da bir yapısı var gerçekten. Başka markalara merakımdan tekrar almayı şimdilik düşünmüyorum. 
Glade Oda Spreyi Sandal Wood & Jasmine: Bu oda speryini çok sevmiştim. Sandal ağaçlı ve yasemin kokulu. Sıcak ve egzotik bir yerde hissettiriyor kendinizi, ayrıca mutlu :)



3 aylık süreçte bitenler ben de bu şekildeydi. Umarım ilginizi çeken bir ürün içlerinde olmuştur. 
Hoşça kalın, dostça kalın  











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

43 yorum:

  1. Süper ne çok şey bitmiş, inşallah bir gün bana da nasip olur bitenler yazısı yazmak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur canım ben de yazamazdım karar verdim yazdım :D karar verince oluyor :D

      Sil
  2. Dove markasının deodorantlarını bende denemek istiyorum sevdiğim bir blogger arkadaşımda çok beğenmişti :) Farmasi ürünlerini kullanmayan bir ben kaldım sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi makyaj ürünleri kullanmadım sadece diğer cilt bakım ürünleri ve temizlik ürünlerinden gayet memnunum :) siz de bir deneyin :)

      Sil
  3. Avon parfümüne bayılıyorum, bir arkadaşımda vardı hastaydım, güzel bir indirime denk gelirsem almayı düşünüyorum bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de alıcam canım indirim de denk gelirse kaçırmayacam, arkadaşım Avon ürünleri satıyor zaten ondan takip ediyorum. Şuan Perceive kullanıyorum çok memnunum ama bunu da istiyorum :)

      Sil
  4. Bitenler yazısını okumaktan çok keyif alıyorum,güzel ve faydalı bir yazı olmuş:) Gelsin yeniler diyelim ozamansa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) gelir inşallah yeniler, sağolun :)

      Sil
  5. Sizlerin bitenler yazılarını okuduğumda kendimi bu konuda daha bir cahil hissediyorum. Nedendir bilmem kozmetik gençlikten beri hiç ilgimi çekmedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle düşünmeyin lütfen siz doğallığı seviyorsunuz olay bu sadece en iyisini sen yapıyorsun canım üzülme sakın :D

      Sil
  6. Incandessense parfumü bende yeni aldım.Uzun süredir meraktaydım seveceğim galiba ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir parfüm ben kışın kullanmak taraftarıyım ve kazaklara sıktığımda günlerce kalırdı çok güzeldi çok :) gene alacağım mutlaka :)

      Sil
  7. Aaa, şu Farmasi serum aklımda olsun kesinlikle... bakıp bakıp duruyordum. Okuduğum iyi oldu :) Gelsin yeniler, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi serumu diğer arkadaşlara da söyledim, mutlaka edinin derim çok memnun kalacağınızdan eminim :)

      Sil
  8. En sevdiğim yazı konusu bitenler :) Prozinc in şampuanını çok merak ediyorum çoğu kişi memnun kalmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prozinc çok güzel bence denemelisin canım, bitenler yazılarını okumak beni de çok mutlu ediyor :D

      Sil
  9. Maşallah size güzel ürünler bitmiş. Prozinc benim de favorim. Gelsin yeniler o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeniler birer ikişer açılmaya başladı hocam :D

      Sil
  10. Gelsin yeniler :)
    Farmasi'nin kaş&kirpik serumunu merak edip hala alıp kullanamayanlardanım :)
    Asetonsuz oje çıkarıcı arayışındaydım denk gelirsem eğer bir şans vermek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka farmasinin bu serumunu indirim olunca alın derim mutlaka çok beğeneceksiniz

      Sil
  11. Incandessence benim senelerdir kullandıgım tek parfüm cok seviyorum gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaz kış kullananlardansınız demek ne güzell:) aslında insanın bir parfümü olmalı herkes o kokuyla tanımalı kişiyi :)

      Sil
  12. Günaydın canım. Güzel yorum için teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Instagram çekilisiniz icin mrvselo olarak takipteyim

    YanıtlaSil
  14. İndirimde denk gelirsem şu splat love dan alayım^^
    Baya ürün bitmiş yalnız tebrik ederim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canım güzel bir macundu, ben sevmiştim. evet 3 ayda bu kadar birikti aslında az bile :D

      Sil
  15. Farmasinin kaş ve kirpik serumunu inanılmaz merak ediyorum. Elimdeki ürünlerin bitmesi gerek ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka edinin indirimde :) pişman olmayacaksınız eminim bundan

      Sil
  16. Pure Beauty yüz temizleme jelini uzun süredir merak ediyorum artık ilk fırsatta alırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al canım al güzel bir ürün çünkü :)

      Sil
  17. Farmasi kaş kirpik serumunu mutlaka alacağım bu yazıdan sonra.Tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel bir serum şimdiye kadar soran herkese tavsiye ettim :)

      Sil
  18. Ben de bir sürü ürün bitirdim ama yazmaya üşeniyorum. Okumayı çok sevsem de bitenler yazılarını yazması zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle yapabilirsin biten ürünlerini biriktir atma içlerinden 3-4 tanesiyle kısa kısa bahset belki zamanla seversin yazmasını da, okumasını ben de çok seviyorum gerçekten :)

      Sil
  19. Ne çok sey bitirmissin. Ben yorum yazana kadar yenileri almissindir bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aldım ama 3-4 parça bir şey :) artık çok şey almak istemiyorum elimdekileri tüketmem lazım :)

      Sil
  20. merhaba blog keşfinden geliyorum takibe aldım bloguma da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba bloğumu takibe aldığın için çok teşekkür ederim Kısaca Dodi :) isminde hoşmuş ama blog ismini göremedim bi bakayım kısacadodiyse hemen geliyorum değilse ismini yazarsan bloğunun çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ^^ takipci listende didemsyl olarak varım blog linkimde aşağıdaki gibi :)

      http://oradanburadandidodan.blogspot.com.tr/

      Sil
  22. Ohh nee güzel :) Bitince sevinenlerdenim. Yenilere yer açılmış.

    YanıtlaSil