3 Nisan 2016 Pazar

Nisan Alışverişim 2016

Herkese Merhaba,
Yaşadığım şehirde Gratis yeni açıldı ve ben de her fırsatta gidip orayı gezmeyi çok seviyorum. İyi ki açıldı ve çalışanlarının çoğuyla da tanıştım, benimle ilgileniyorlar sağolsunlar.. Bir de aktardan faydalı olacağını düşündüğüm bazı ürünler satın aldım. Şimdi kısa kısa neler almışım bir bakalım ve kullandıktan sonra etkilerini bloğum ve instagram hesabımda sizlere zevkle anlatacağım :)



1- Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu (Argan Yağlı) : Bu ürün yeni çıkmış. Mart ayı bitenler yazımda bildiğimiz pembe renkte olan kusursuz makyaj temizleme suyunu 4-5 tane bitirdim demiştim. Ama göz makyajını çıkarmada biraz zorluyor demiştim. Bu arganlı olanını kullananlar çok memnun bakıyorum da :) argan yağlı olması da çok iyi 400 ml 15,90 TL
2-Essence Pure Skin Sivilce Karşıtı Jel: İlk kez kullanıcam. Üzerinde sivilcelerle etkili şekilde savaştığı, sivilce sonrası oluşan lekeleri düzelttiği ve şeffaf olduğu cilt üzerinde uygulandığında görünmediği yazıyor. Bakalım deneyip görücem. Fiyatı 4,50 TL
3-Allfree Natural Deo: Yine ilk kez kullanacağım bir ürün parfümsüz, paraben ve alkol içermeyen koltuk altı rollon'u. Bir de lavantalısı vardı ama ben parfümsüz olanı seçtim. Alüminyum içermemesi çok iyi çünkü alüminyum meme kanserine sebep olmakta. İçinizde kullananlar var mı? Bir de hayvanlar üzerinde denenmemiş. Fiyatı da 9,90 TL
4-Benri Basic Diş Fırçası: Benri'nin diş fırçalarını seviyorum. Her ay fırçamı atar yenisini açarım ve diş fırçasının da çok pahalı olanlarını gereksiz buluyorum. Çünkü işlev dişimizdeki artıkları bir şekilde süpürmek. Fiyatı da 1,95 TL

5-Crep Bluz: Fiyatını koparmadım. Arda Acar'dan 29,99 yani 30,00 TL'ye satın aldım. Bence çok tatlı yaka kısmı özellikle çok hoş :)

6- Bio-Xet Pudralı Ağda: Bioder adlı firmanın ürettiği bu roll on ağdayı ben Bioder ismiyle yıllardır eczaneden satın alırdım bunu 3,25 TL ye görünce büyük bir şaşkınla aldım. Umarım aynı etkidedir, çünkü kılları zamanla azaltmakta ve inceltmekte.
7-Mecitefendi Kaş-Kirpik Bakım Yağı: Uzun zamandır Farmasi'nin kaş kirpik serumunu kullanmış ve çok memnun kalmıştım. Sol kaşımda dökülme ve boşluklar var. Farmasi çok işe yaramıştı bir de bunu deneyerek desteklemek istedim. Aktardan aldım içinde pek çok yağ karışımı ve E vitamini var. Etkisini kullanınca mutlaka  bloğumda sizlere anlatırım. Epey pahalı 25,00 TL lik bir ürün. Umarım verdiğim paraya değer kullanan varsa ve yorum yazarsa epey memnun kalırım :)
8-Mecitefendi Aynı Sefa Kremi: Kozmikbakım adlı bir siteyi takip ediyorum ve orada varislere, çil ve lekelere çok iyi geldiğini anlatıyordu. Bende aktarda gördüm baktım içeriği de tamamen doğal 15,00 TL ye satın aldım.


 Sizler satın aldığım ürünler hakkında ne düşünüyorsunuz, içlerinde kullandıklarınız var mı? Aşağıya yorum kısmına yazarsanız çok mutlu olurum:)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

35 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri sizin olsun :)

      Sil
  2. Allfree fresh olanı bende kullanıyorum.İçerik olarak temiz bir ürün.Aldıklarınızın hepsi çok güzel.Güle güle kullanın.Bloguma beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir vermeniz güzel oldu çok sevindim :) geliyorum hemen bloğunuza :)

      Sil
  3. Deodoranttan bende de var fakat pek memnun değilim. Yani koku ve terlemeyi önlemiyor bu nedenle onu sürmek yerine hiçbirşey sürmüyorum daha iyi oluyor. Bioder'in ağdası çok uygunmuş gerçekten umarım aynı etkiyi veriyordur. Ben Benri'nin diş fırçasından memnun kalmamıştım dişimde baya hassasiyet oluşturdu. Sert geldi, kanama oldu dişetimde.
    Argan yağlı makyaj temizleyiciyi çok merak ettim ben de almayı düşünüyorum ilk defa sende gördüm. :) Güle güle kullan hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, benri diş fıçası deneyiminize çok üzüldüm kanama yaptı demek :(

      Sil
  4. Bluz çok güzelmiş :) İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Mecidefendiyi bende kullandım canım ara ara kullanıyorum yine,cilde iyi gelen yenileyen güzel bir krem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ben de başladım bakalım yeni yeni :) umarım iyi gelir ..

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan canım bu arada :) Garnier temizleme suyununda yazısını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel ama bluza ayrıca bayıldım. Hepsini güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum yorumunuz için :)

      Sil
  8. Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu için yorumlarını bekliyor olacağım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır muhakkak deneyimledikten sonra yazarım teşekkür ediyorum :)

      Sil
  9. garnier'in yeni makyaj temizleme suyunu merak ediyorum ama kararlıyım indirime girmeden de almayacağım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım indirimdeydi 15 liraya aldım gratisten, ama daha fazla indiği de olur mu ki :))

      Sil
  10. garnieri mutlaka alıcam deneme amaçlı, çok kişi memnun kalmış okuyorumda. sonunda göz makyajı çıkarıcılarında ciddi bir çalışma yapıldı mutluyum :)
    güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet genelde herkes memnun bakalım bende etkisi nasıl olacak çok merak ediyorum :) teşekkür ederimm:))

      Sil
  11. Gömleğe bayıldıım!!! Güle güle giy! Garnier'nin yenisini ben de çok merak ediyorum. Üşengeç günlerim için alsam iyi olacak :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler gömlek bir harika ya herkes çok sevdi, bu gömleği aldığım için ben de çok mutluyum hehe :)daha güzelleri sizin olsun..

      Sil
  12. Güle güle kullan canım :) macitefendi kaş kirpik bakım yağını bulursam hemen alacağım birkaç kişiden de çok güzel yorumlar okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yorumları felan okumadan aktardan aldım, araştırmadan aldım diye de kızdım kendime; ama çoğu kişiden güzel olduğunu duydum :)

      Sil
  13. Aaa ben allfree deodorantın hastasıyım yazmıştım hatta mart bitenlerde^^ umarım sen de beğenirsiin. güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım Kozmetik Aşığı ben de sizin mart bitenler yazınıza bir bakayım hemen :))

      Sil
  14. Güpgüzzel günlerde kullan canım benim :) şu essence sivilce jelini baya merak ettim ayrıca garnıer yeni temizleme suyu da yeniymiş en kısa zamanda denemek bana da nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım :) şuanda deneme safhasındalar bakalım nasıllar görücez canım :)

      Sil
  15. Güzel günlerde kullan tatlım, alfree yı cok merak edıyordum terı onlemesı falan nasıl, ılk ızlenımlerını yazarsan sevınırım , sevgiler (;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogda genişçe anlatıcam bir hafta 10 gündür kullanıyorum ha ri ka :D

      Sil
  16. Gömleğin şıklığı....
    Güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil