10 Kasım 2015 Salı

Yeni Bir Site (portakalrengi.com)










Yeni bir site keşfettim zaman zaman güzel indirimleri oluyor ismi portakalrengi.com 

kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

Çok güzel bir site ve içlerinde benim kullandığım markalar da mevcut. Ben de ilk olarak indirime girdiğinde satın almayı düşündüğüm bu ürünü takip ediyorum. 
Lireac Vücut Bakım Ürünlerine takmış durumdayım da =) Şunun güzelliğine bakın..
lireac portakalrengi.com

incelemek isterseniz tık tık =) Bu vücut peelinginin karamelize görüntüsüne bir bakın sanırım vücudumun bu ürüne ihtiyacı çok ama şu an biraz pahalı :( indirimde kaçırmadan almayı planladım. 
Sizde portakalrengi.com adlı siteyi inceleyebilir, kendinize uygun ürünleri güvenle satın alabilirsiniz. 


portakalrengi.com, kozmetikpsikolojisi.blogspot.com


Portakalrengi.com http://www.portakalrengi.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 yorum:

  1. o peeling güzelmiş bak hiç görmemiştim onu...

    YanıtlaSil
  2. o peeling çok güzel ama çok pahalı. ben yabancı bir blogda gördüğüm ev yapımı esmer şekerli peeling tarifini uyguluyorum aynı buna benziyor :) olmazsa bi ara yazarım. site güzelmiş bilgi verdiğin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım peeling tarifini merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Sayfamdaki çekilişe bekliyorumm :) http://hulyaninsirlari.blogspot.com.tr/2015/11/farmasihediyem-cekilis.html

    YanıtlaSil
  4. Yeni bir site ve peelıng öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
  5. Bu sitede çok kaliteli ürünler var.

    YanıtlaSil
  6. Netten alışveriş çok keyifi oluyor:)))

    YanıtlaSil
  7. yeni alternatifler çıkması güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onda indirim yoksa ona onda yoksa öbürüne :)

      Sil
  8. Yine masrafa gireceğim anlaşılan. Güzelmiş site :)

    YanıtlaSil
  9. bu ürünü ilk defa gördüm, süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürün gerçekten hakkını veriyormuş :)

      Sil
  10. Ben de bir bakayım o zaman neler var diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) belki hoşunuza giden bişi vardır

      Sil
  11. Sevdiğin ürünlere güvenilir bir siteden ulaşmak muhteşem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size katılıyorum çok doğru dediniz teşekkürler :)

      Sil
  12. hmmm siteyi bir denemek lazım :)))

    YanıtlaSil
  13. Peeling şahaneymiş, bu site ilk fırsatta ziyaret edileceklerden (:

    YanıtlaSil