30 Kasım 2015 Pazartesi

Remolent Saç Kremi

remolent argan yağlı
Herkese Merhaba,

Sizlere kullanıp bitirdiğim ve memnun kaldığım Remolent Saç Kremi'nden bahsedeceğim..


Ürünün içeriğine bakacak olursak;


Remolent saç bakım kremi keratin, argan yağı, provitamin B5, aloevera ve papatya ekstresi'nden oluşan içerikten meydana geliyor. 


İçeriğindeki Argan yağı saç tellerini yumuşatırken, kırıkların azalmasını ve saçın kabarmasını engellemeye yardımcı oluyor.


Özellikle yaz aylarında saçların güneşin zararlı ışınlarından korunmasını sağlıyor.


B5 vitamini açısından zengin Panthenol içeriği ile saçların nem dengesini koruyarak saçın daha sağlıklı ve parlak görünmesini ve kolay taranmasını sağlıyor.


Aloe Vera ekstresi saçın elastikiyetini arttırıp kırılmaların azalmasını sağlıyor. Papatya çiçeği ekstresi, bitkisel kök hücre sayesinde canlı  parlak ve sağlıklı bir görünüm kazanmasına yardımcı olur.


keratinli saç kremi

Saçlarımdaki etkileri ve kullanım şeklim şu şekildeydi ;

Remolent Saç Kremi'ni ilk önce biraz çalkalıyoruz malum içeriğinde yağlar var iyice karışsın diye daha sonra şampuandan sonra ıslak saçlarımın sadece kulaktan aşağı olan uçlarına masaj yaparak uyguladım ve 1-2 dakika kadar beklettim ve ılık su ile duruladım. Krem esnasında taramadım çünkü bu yöntem saçların aşırı dökülmesine neden olduğunu biliyorum. Ürün saçlarımın kolay taranmasına yardımcı oldu, saçlarımı yumuşattı, parlak görünmesini sağladı ve kendi dalgalarını bir miktar açığa çıkardı. Ayrıca tüm saç tipinede uygun..Kıvamı oldukça yoğun tam bir krem kıvamında. 250 ml. Kokusu klasik nivea kremine benziyor. Ürünü www.areilac.com.tr ve bazı seçkin eczanelerden satın alabilirsiniz. 

Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

39 yorum:

  1. hiç denemedim ama içerik iyi görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. :)) çok sevindim kullanmış ve beğenmiş olmana ..

      Sil
  3. Elimde var deneyemedim bi turlu merak ettim.iyice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda denersiniz ve seversiniz :)

      Sil
  4. Denenmiş ve tavsiye edilmiş ürünler bana güç veriyor kullanmak için tşk ederimm:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim faydalı olduysam :))

      Sil
  5. Doğal yağlar içeren ürünleri hep başarılı bulmuşumdur. Denemeye değer. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  6. markayı sıkça duyuyorum ama henüz denemedim..merak ediyorum !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa zamanda deneme şansı bulursunuz :)

      Sil
  7. saç için gerekli hersey varmış bu üründe. Ben de merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok faydalı özler var içinde :)

      Sil
  8. Anlatımlarına bakarak bu ürünü merak ettim açıkcası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bütün ürünleri merak ettiriyor muyum neyim :D

      Sil
  9. Kokusunu ve yumuşatıcı özelliğini çok sevdim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel çok sevindim sizin adınıza :)

      Sil
  10. takibimdesin canım paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. Bu sıralar bu markayı çok duyar oldum, meraktayım doğrusu

    YanıtlaSil
  12. İçinde aloe vera varmış. Harika.. Deneyeceğim. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler aloeverayı seviyorsunuz zannedersem :)

      Sil
  13. Çok iyi bir içeriği varmış. Denemek lazım.

    YanıtlaSil
  14. Bu aralar bunu çok duyuyorum çevremden denemek lazım güzel yazın için teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim umarım sende dener ve çok beğenirsin :)

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. o zaman bir gün kullanırsan belki çok seveceksindir :D

      Sil
  16. İlk defa duydum,denenmeli mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence güzel bir üründü saç kremi vaatlerini yerine getiriyordu canım :)

      Sil
  17. ilk kez gördüm bu markayı içerik de güzel görünüyor güzel bir yazı olmuş canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu krem çok hoş herkese tavsiye ederim :)

      Sil
  18. içeriği muhteşemmiş,
    mutlaka ben de denemeliyim,
    ben de Rene Furterer, bunu kulanıyorum ve saçlarımda çok kısa sürede gözle görülür uzama oldu
    ama kırıklarım hala duruyor
    oyüden bu ürünüde denemeliyim.
    http://www.indirimvekalite.com/kozmetik-saglik-bakim-k-21/sac-bakimi-k-10132/besleyici-bakim-k-10169/rene-furterer-rf-80-concentrate-12-ampule-u-110784.html#.WGoUmNSLSzc

    YanıtlaSil