6 Ekim 2015 Salı

Goldwell Dualsenses Kalın Telli Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin 6 Etkili Durulanmayan Serum

Herkese Merhaba, 
Saçlarına önem veren ve saçları sürekli kabaran herkesi bu yazıyı okumaya davet ediyorum=)
Kabaran saçlar
Boyalı dalgalı,kalın telli gür saçlarım var maşallah. Yıkadıktan sonra kurumaya başlarken kabaran tipten :/ Saçlarımı çok seviyorum ama çalışan bayan olduğum için sabahları ona eğer istediğim şekli veremezsem günüm çok zor geçiyor. Bu yüzden hep fön çektiririm ya da düzleştirici kullanırım. Tabi bu her zaman olmayınca da iş başa düşer ve pratik olarak tepeden topuz yaparım. Ama sürekli topuz yaparsam da o zaman saç diplerim hava alamamaya başlayıp kaşıntı, kepeklenme ya da dökülme sorunu başlar. Bunun için katlı kesim tercih etmem gerekiyormuş, onu da kestirdim ama gene kabarıyor =(
Şimdi bahsedeceğim bakım ürünü bir nebze derdime derman oldu. Onu çok sevdim ve size de bahsetmek istedim. Belki benim gibi aynı dertten muzdarip birileri vardır diye.. Bahsedeceğim ürün Goldwell Dualsenses-Kalın Telli Kuru ve Yıpranmış Saçlar İçin 6 Etkili Durulanmayan Serum.
O kadar güzel bir serum ki. Saçlarımın kabarıklığını anında gideriyor, uçlarını yumuşatıyor, kolay tarama sağlıyor, mis gibi de kokuyor. Pompalı bir şişesi var yapısı krem gibi öyle yağ veya su gibi değil.  Saçta herhangi bir yağlanma ve ağırlaştırma da yapmıyor. 

ÖZELLİKLER & FAYDALAR

Goldwell Dualsenses Serum

Çoklu etkiye sahip bakım serumu, yıpranmış ve kuru saçların görünümünü düzeltmek için geliştirilmiştir. İpek proteinleriyle geliştirilen lüks bakım serumu, saça yoğun parlaklık ve yumuşaklık kazandırır. Goldwell'in patentli Intra Lipid Complex teknolojisi, saça derinlemesine etki ederek saç lipitlerinin seviyesini dengeler. Saçın elastikiyetini arttıran serum, saçın uçuşmasını ve elektriklenmesini engeller. Kırıkları onararak pürüzsüz görünüm için saçı destekler. Saçı koruma altına alarak oluşabilecek hasarlara ve kırıklara karşı saçın direncini arttırır. saça belirgin bir parlaklık kazandıran serum, sağlıklı ve kontrol edilebilen saçlar oluşturur. Tüm saç tipleri için kullanılabilen serum özellikle boyalı, hasarlı ve kimyasal işlem görmüş saçlar için idealdir. Günlük kullanıma uygundur.

10 Kozmetik

UYGULAMA

4 ila 5 damla serumu avucunuzda yayın, havlu ile fazla suyu alınmış nemli saça masaj yaparak sürün, durulamayın. Günlük kullanıma uygundur

Goldwell Dual Senses Rich Repair Serisi Saç Serumum bu şekilde. Yukarıda yazan bütün vaatlerini yerine getirdi.Bu yüzden ben çok memnun kaldım. Sizinde benim gibi saç sorununuz varsa bu seruma ve markanın şampuan, saç kremi ve maskesine şans verebilirsiniz :)
Goldwell Dual Senses Rich Repair Serisi Saç Ürünlerini 10 Kozmetik'ten temin edebilirsiniz.10 Kozmetik Sayfası için TIK TIK

https://twitter.com/10kozmetik
www.facebook.com/10kozmetik

Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

26 yorum:

  1. Saçlarım ince telli ama bana da olur mu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım iyi gelmeyecektir Bakımlı Ginepig çünkü bu serum tabiri caizsse kalın telli sürekli kabaran saçları adam eden bir serum =)

      Sil
  2. Benimde saçlarım ince telli o zaman bana da olmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef ama sitede sizin saç tipinize uygun ürünler de var :)

      Sil
  3. güzel bir ürüne benziyor güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  4. tester kullanmıştım galiba fena değildi ama çok az az kullanıyorum tabi benim saçıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şimdilik çok memnunum audrey :)

      Sil
  5. Hiç duymadığım bir marka, incelemek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Tamda benim saç tipime uygunmus ayni dertten muzdaribim mutlaka deneyecegimm

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünü merak ettim doğrusu :) saçtaki kabarıklığı alma durumu tüm gün mü sürüyor yoksa birkaç saate saç yine bonus mu oluyor :)
    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu her saç tipi ve havanın nemli olması olmaması durumuna göre değişir. Bende etkisi tüm gün sürmedi ama nispeten o kabarık hali de yoktu :)

      Sil
  8. Benzer bir derdim olsun isterdim ben de :)

    YanıtlaSil
  9. Durulaya gerek kalmadan kullanılması iyiymiş.

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten benimde bu sorunum var. Deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizede çok iyi gelir deneyecek olmanıza sevindim :)

      Sil
  11. Saç için bakım ürünlerini denemeyi çok seviyorum. Bir de bu ürüne bakalım bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çünkü saçlarıma iyi gelen ürünü araştırmak beni mutlu ediyor :)

      Sil
  12. Şahaneymiş, tam ihtiyacım olan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde denemelisin umarım çok seversin :)

      Sil
  13. Markayı duymamıştım ama ürün oldukça faydalı görünüyor,paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10kozmetikte satılıyor güzel marka canım

      Sil