1 Ekim 2015 Perşembe

Ceradolin Su Bazlı ve Yağ Bazlı Losyon

Herkese Merhaba,
Umarım uzun bir bayram tatili sonrasında herkes gündelik hayatına alışabilmiştir. Okullarda açıldı, yazlık mekanlardan herkes dönmeye başladı sezon kapanmak üzere, sonbahar geldi ve üst üste çok fazla ve hızlı değişiklikler olmakta hayatımızda. 
Benim denizden dönünce cildim evet güzel bronzlaşıyor da sonrasında bir kuruma haffif pullanma ve donuk bir görüntü de oluyor:/ Bilmiyorum belki size de oluyordur. Bu yüzden nemlendirmek cildimizi gerçekten çok önemli diye düşünüyorum.
O yüzden bugün size bahsetmek istediğim ürün Ceradolin Su Bazlı ve Ceradolin Yağ Bazlı LosyonDermadolin benim ilk kez  tanıştığımı bir Türk Markası. Yani yerli bir marka. 1982 Yılında kepekli saçlara çözüm üretmek amacı ile çıkardıkları şampuanlarla yola çıkmışlar.

Sonrasında Seranem ve Ceradolin markaları altında farklı çeşitlerle üretime geçmişler.


Seranem markası; el, saç bakım ürünleri ve kremleri üretirken;
Ceradolin markası; yüz, vücut, boyun bölgesi ve el kremleri, losyonları üretmektedir.

www.dermadolin.com.tr

Bugün bahsedeceğim ürün de Ceradolin oldu, su bazlı ve yağ bazlı olmak üzere iki farklı çeşidi var =)

Ceradolin Su Bazlı Losyon (hidro): 

Paraben içermeyen koruyucu kullanılmıştır. Üre içermez.
Parfümsüz, 200 ml. - 500ml olmak üzere iki çeşidi var. Büyük olanı pompalı şişede.
Kullanım alanları:
  • Kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.
ceradolin su bazlı losyon

İçeriği:
  • Seramid
  • Bitkisel Hiyaluronik Asit
  • Skualene
  • E Vitamini
  • Gliserin
  • Doğal shea yağı
  • Çift Bariyer Madde
  • Su Bazlı losyon
ceradolin su bazlı ve yağ bazlı losyon
Ceradolin Yağ Bazlı Losyon (lipo):
Paraben içermeyen koruyucu kullanılmıştır. Üre içermez.
Parfümsüz, 200 – 500 ml 500 ml olan pompalı şişededir. 
Kullanım alanları:
  • Çok kuru ciltli çocuk ve yetişkinlerde, el-yüz-boyun bölgesinin nemlendirilerek, onarılmasında ve korunmasında
  • Güneşin zararlı etkilerine karşı onarma
  • Akne tedavisi sırası ve sonrasında kuruyan deriye
  • Lazer veya peeling sonrasında
  • Deriyi çevresel etkenlere (soğuk, rüzgar, kuru iklim şartları, deterjan kullanımı) karşı onarmak ve korumak
  • El - ayak kremi olarak
  • Deride çatlak, kızarıklık, kaşıntı, pullanma olgularında
  • Bebek ve çocukların vücutlarında, bez bölgelerinde
  • Karın bölgesinde olan gerginliği nemlendirerek azaltmak için gebelerde.
İçeriği:
  • Seramid
  • Bitkisel Hiyaluronik Asit
  • Argan Yağı
  • Pasiflora Yağı
  • Kanola Yağı
  • Skualene
  • E Vitamini
  • Gliserin
  • Çift bariyer madde
  • Yağ bazlı losyon
hidro, lipo
Not: Ceradolin losyon ve kremler çift bariyer maddeli olması nedeniyle cilt üzerinde (epidermis tabakasında) daha güçlü bir koruyucu örtü sağladığından, deriyi daha uzun süre nemli tutar. Bu nedenle de fiyat avantajının yanı sıra, kullanım dozu bakımından da ekonomiktirler. Gün içinde diğer nemlendiricilere oranla daha az sayıda sürülerek, daha uzun süre nemlilik sağlarlar.

Her iki ürünün de kullanım alanları aynı olmasına rağmen içerikleri farklı bu da cildimizdeki etkisini değiştirmekte. Mesela yağ bazlı olan su bazlı olana göre daha yoğun ve cilt tarafından emilme süresi daha uzun. Benim cildim karma olduğundan ve yağlanmaya meyilli olduğundan yağ bazlı olanı yüzümde kullanmıyorum daha kuru olduğunu düşündüğüm kollarımda ve bacaklarımda kullanıyorum ve hemen emiliyor bu bölgelerde. Su bazlı olanı ise sadece yüzümde ve boynumda kullanıyorum. Gün içerisinde sadece sabahları kullanıyorum ve gün boyu nemlendirici etkisi hissediliyor. Ürünlerin kendilerine has kokuları var ve ben kokularını ve özellikle içeriklerini çok sevdim. Açıkcası su bazlı olanı daha çok sevdim tüm vücudumda da kullanabilirim. Özellikle sir ağda sonrası gerginleşen bacaklarımı daha pürüzsüz göstermekte ..

Tek olumsuz yanları fiyatları.. Sadece yetkili eczanelerde satılmakta ve dermatologların da tavsiye ettiği bir marka olduğundan evet çok güzel. Tamam paraben ve parfüm de içermiyorlar, bitkisel içeriğe sahipler ama fiyatları biraz yüksek, birde 200 ml olan ürünlerin pompalı olmaması tüketim esnasında cebelleşmenize neden olabiliyor. O yüzden 200 ml olanlarına da pompalı başlık yapılsa çok daha iyi olabilir =)  Onun haricinde genel olarak Ceradolinden memnunum, cildimde herhangi bir yağlanma, sivilcelenme ve reaksiyon yapmadığı için bay bayan herkese tavsiye edebilirim.

Demadolin ve Ceradolin ürünlerini daha ayrıntılı incelemek için; www.dermadolin.com.tr ziyaret edebilirsiniz. 


İnstagram da ben @kozmetikpsikolojisi


Tekrar görüşmek dileğiyle 

Kozmetik Psikolojisi 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

40 yorum:

  1. su bazlı losyonu yazın kullandım bol bol yağ bazlı olanı da kışın kullanacağım bu arada el kremi de süperdir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırada el kremi var onu da denemeyi çok istiyorum =) ben hepsini beğenicem sanırım

      Sil
  2. Hepsinden çok memnunum.Çok yakında bir yazı gelebilir benden de :))

    YanıtlaSil
  3. Başka bir markanın bu tür bir ürününü kullanıyoruz biz de. Çocukların ve benim ciddi nemlenme sorunumuz var çünkü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullanın siz de ürününüzü nemlendirmek çok önemli cildimizi gerçekten tabi doğru ve iyi ürünlerle =)

      Sil
  4. Ben de başka bir markanın su bazlısını çok sık kullandım. Çok da memnun kalmıştım. Bir daha ki tercihimi de bu markadan yana kullanayım. Güle güle kullanın. Sevgiler. https://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arada değişik markaları denemekte de fayda var teşekkürler yorumunuz için =)

      Sil
  5. Hello !
    Welcome. The "Directory Blogspot" it is not a spam, it's not a robot, it is a site like yours done by a person like you.
    The goal is to promote your blog in the world!
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "international directory blogspot"
    The "directory" is 24 million visits, 194 countries of the world! and more than 19,000 blogs.
    In comments, please your URL. site name. and your Country
    Activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our site with your friends.
    Thank you for your understanding
    I wish you an excellent day
    sincerely
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/
    Thank you to follow my blog - it is greatly appreciated! O)
    We follow your blog, please follow us in return!
    +++++++++++

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ok i understood your saids thank u very much =)

      Sil
  6. Merhaba , güzel ürünler gerçekten kışında ihtiyaç oluyor :)ürün seçerken deneyimlerde çok etkili benim için teşekkürler .

    YanıtlaSil
  7. Bu ürünler dermatologlarin bile önerdiği krem ve losyonlar. Çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o yüzden güvenle kullanılabilir =)

      Sil
  8. bazı urunlerıne bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben henüz bu ikisini deneyebildim =) umarım diğerlerinden de memnun kalırım

      Sil
  9. Ben de tatil sonrası kuruma,pullanma sorunu yaşıyorum ve ürün arayışına çıkmıştım :) yazınıza denk gelmem çok hoş oldu aradığım ürünü buldum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa faydalı olduğum için şimdi daha çok mutlu oldum =)

      Sil
  10. Bir Türk markasının bu kadar kaliteli ürünler üretmesi çok gurur verici:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle Kelebek Etkisi Türk markalarını desteklemeliyiz :)

      Sil
  11. Beğenmişsin ne güzel, Ben de deneyeceğim yakında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de beğenirsin Sevda s. Ben beğeneceğinden eminim :)

      Sil
  12. Elimde vardı bu yazı ile aklıma geldi, teşekkürler canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vaay demekki yazıları önceden yazıp bekliyorsunuz hımmm :) aslında akıllıca :)

      Sil
  13. Kış geliyor. Kuruyan ciltler için olanları çok işe yarayacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, size katılıyorum Renkli Pasta Sepeti :)

      Sil
  14. Benim de çok merak ettiğim markalar arasında. Hiç kullanmadım ama merakım hat safhada...
    Güle güle kullan canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kullanma şansınız olur sizin de Kahve Yanı.. Teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Ben de kullandım su bazlı olanı. Çok da memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen su bazlıyı bir tık ben de daha çok sevdim Nilay Hanım :)

      Sil
  16. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We are pleased to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 548
    We hope that you will know our website from you friends,
    Invite your friends by offering them the "Directory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Remember to follow our blog. Thank you
    I wish you an excellent day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text come-register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "directory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142718874513169592.png

    YanıtlaSil
  17. Blogunuz için özel bir fiyat "dizin ödülü" alın! övgü ile
    Saygılarımızla
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142718874513169592.png

    YanıtlaSil
  18. Şampuanından memnun kaldınız mı saçlarım aşırı kuru alsam bende işe yarar mı bilemedim?

    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanı nı bugün bir ilk kez denedim fena değil ama tam 1 kullanımda anlayamadım biraz daha kullanınca burda tanitirim. Takipte kalın :)

      Sil
  19. Elimde yüklüce stoğum var bu ürünlerden ve kesinlikle kullanmak için tam zamanı :)

    YanıtlaSil
  20. BENİM İÇİNDE ÇAK FAYDALI Bİ PAYLAŞIM OLDU. TEŞEKKÜRLER..

    YanıtlaSil