28 Ağustos 2015 Cuma

Organik Limon ve Zencefil İçerikli Roll-on

Herkese Merhaba, 
Bugün bahsetmek istediğim ürün doğa kokuyor. Logona Organik Limon ve Zencefil İçerikli Roll-onBen bu güzel koltuk altı roll-onunu tanıtmaya geçmeden önce firmayla ve günümüzde karşı karşıya kaldığımız bazı sağlık sorunları hakkında kısaca bir şeyler anlatmak istiyorum. Umarım yazımı sonuna kadar okur, en alttaki yorum kısmına da güzel ve etkili yorumlarınızı yazıp beni yalnız bırakmazsınız =)
alüminyumsuz

Ayışığıorganik; Sağlıklı Yaşam Ürünleri üzerinde duran nadide satış sitelerinden biri web sitesine girip ürünleri şöyle bir incelediğinizde satışa sundukları tüm ürünlerin organik sertifikalı olduğunu göreceksiniz. Kozmetik, temizlik, bebek-çocuk bakım ürünleri, güneş bakım ürünleri, cilt ve saç bakım ürünleri,hijyenik ürünler, el yapımı sağlıklı oyuncaklar, organik gıdalar ve daha sayamadığım zengin bir kategoriye sahip...
Günümüzde biliyorsunuz hastalıklar özellikle kanser ve cilt hastalıkları aldı başını gidiyor; çünkü yediğimiz içtiğimizden tutun da her gün kullandığımız şampuan, deterjan, el kremi, el sabunu v.s. aklınıza ne gelirse hemen hepsi kimyasal kimyasal kimyasal... Bizde doğada yaşayan canlılarız bu kadar kimyasala bünyemiz ne kadar dayanabilir? Ki sonunda buna direnç gösteremeyen vücudumuz bir bakmışsın alerji olmuş bir bakmışsın iyileşmeyen yaralar oluşuyor, diğer vakaları saymak dahi istemiyorum şuan =( Bu yüzden seçtiğimiz ve kullandığımız ürünlerin içeriklerine hep dikkat etmeliyiz diyor ve ürünümü tanıtmaya başlıyorum =)
koltuk altı roll-on
Terlemek çok normal ve vücuttaki toksinleri atmak için gayet olması gereken bir durum. Ama maalesef bazen kokusu kendimizi dahi rahatsız edici boyutta olabiliyor, hele de yaz aylarında.. Bu yüzden ben, bay ve bayan herkesin bu tarz ürünler kullanması gerektiği taraftarıyım. Toplu taşıma araçlarında burnumuzun direğinin kırılmasını istemiyorum. Temiz ve en azından kendimize olan saygımız için hijyen kurallarına dikkat etmemizi çok istiyorum.. 
Limon ve zencefil özlü koltuk altı roll-on 50 ml. Kremsi sıvı kıvamda yani ne çok yoğun, ne fazla akışkan makul bir kıvamda. Çevirmeli kapağını açtığınızda yuvarlak tipik kendinden dönen roll-on başlığa sahip ve cam şişede olduğunu görüyorsunuz. Piyasadaki pek çok roll-on ya da stick plastik ambalajda ve ben plastik ambalajı sağlıksız bulanlardanım. Tüm cilt tiplerine uygun olduğu ambalajın arkasında yazılmış. Kokusu ise keskin olmayan limon. Gayet fresh bir koku ve en önemlisi içeriğinde piyasada satılan hemen hemen tüm koltuk altı roll-onlarının arkasında yazan alüminyum ve paraben yok. Alüminyum'un meme kanserine risk oluşturduğunu da bilmeyenler için söylemek isterim! Kokusu dediğim gibi fresh ama belli bir müddet sonra ben algılayamıyorum yani uçuyor gidiyor sanırım. Bir de öyle kıyafette felan iz bırakmıyor merak etmeyin =)
koltuk altı roll-on ayışığıorganik
Logona deo roll-on ferahlatıcı enerji serisi limon & zencefil kökü özlerinin uyumlu bir şekilde dengelenmiş kombinasyonunu içermektedir. Bu ürün duyuları harekete geçirir ve güne iyi bir başlangıç yapmayı sağlar. 
BIO Organik Sertifikalı
BDIH Doğal Kozmetik Sertifikalı
NaTrue Sertifikalı
Vegan (Hayvansal hammade içermez)
Gluten free (Glutensiz)
Laktoz içermez

İçerik: 
(CTFA/INCI):

Aqua (Water), Alcohol denat*, Glycerin, Triethyl Citrate, Cetyl Alcohol, Parfum (Fragrance)**, Betaine, Lauryl Lactate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Citrus Aurantifolia (Lime) Oil, Humulus Lupulus (Hops) Cone Extract, Rumex Acetosa Leaf Extract*, Citrus Limon (Lemon) Peel Extract*, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract*, Lactic Acid, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Xanthan Gum, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Linalool**, Farnesol** ** from natural essential oils



Limon ve zencefilli olan dışında adaçayı ve siyah üzümlü,

Ginkgo ve kafeinli (bu erkekler için), aloe ve mine çiçeği özlü, nar ve susam özlü, aloe ve vanilya özlü olanları da bulunmakta. 
Sitesinden ürünleri incelemek ve satın almak isterseniz şuraya tıklayabilirsiniz
www.ayisigiorganik.com

Bu ürün Ayışığıorganik tarafından bana hediye edildi. Bu yüzden kendilerine çok teşekkür ediyorum. 




Tekrar görüşmek dileğiyle 

Kozmetik Psikolojisi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

34 yorum:

  1. güzel ve temiz içerikli bir ürün iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım çok teşekkürler =)

      Sil
  2. Zencefil ve limon....Kesinlikle çok merak ettim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok enfes ve zaten ikisi de bitki umarım deneme şansın olur canım =)

      Sil
  3. limon ve zencefil... Tam bir roll on kokusu olur sahiden, tazecik...

    YanıtlaSil
  4. Çok fresh bi koku olduğunu düşünüyorum. Roll on kesinlikle çok önemli.. Bir inceleyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen dediğin gibi canım roll on önemli ki göğse çok yakın bir yer zaten alüminyumdan uzaklaşmak lazım bu anlamda ..

      Sil
  5. Yeni bir marka herhalde hiç duymadım ama limon kokması yeter bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Ayışığı organikte online satılan bir marka canım =)

      Sil
  6. Rolon kullanımını ben seviyorum. Parfüm ve deodorant sıkınca allerji oluyor ben de. Bu yüzden roll-onlar daha kullanışlı geliyor bana...İçerik tabiki de önemli... Kimyasaldan ne kadar uzak durursak o kadar iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım rollon bana sprayden daha kalıcı geliyor ve dediğin gibi içerik çok önemli eskiden bilmiyor alıyorduk alüminyumlu ürünleri =(

      Sil
  7. ÇOK GÜZEL BİR ŞEYE BENZİYOR ACABA PARFÜMMERİLERDE VARMIDIR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parfümerilerde yok sadece Ayışığıorganiğin kendi web sitesinde var adresi de yukarı da belirtmiştim canım..

      Sil
  8. Ayışığıorganik ile daha önce tanışmamıştım. Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Ben de cok merak ettim dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sitesinden inceleme imkanı bulursun canım =)

      Sil
  10. Roll-onda ilk tercihim temiz içerik. Bu markayı duymuştum, bir daha ki alışverişimde aklımda olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temiz içerikli olması sağlığımız için gerçekten önemli madem bu tarz ürünler kullanıyoruz içeriğine dikkat etmeliyiz umarım satın alırsın ve sen de beğenirsin canım..

      Sil
  11. Ayışığı organik' i takip ediyorum. Ürün içerikleri artık çok önemli olmaya başladı benim için de .. yalnız hangi organik deo'yu kullansam pek memnun kalmadım. Bir de bunu deneyelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela ne açıdan memnun kalmamıştınız bir kıyaslama yapalım bununla Nilgün =)

      Sil
  12. Paylaşım için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Lagona markasını daha önce duymamıştım.Düşüncelerinde Nilgün'e katılsamda aklımda bulunsun bu markada :)

    YanıtlaSil
  14. aklımın odalarında dursun bakalım araştıracam bu markayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içeriği temiz bir ürün en azından :)

      Sil
  15. Güzel bir ürüne benziyor. Sanırım gün içerisinde tazelemek gerekiyor. Organik ürünlerde böyle ama en azından sağlıklı ya, tazeleriz ne olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürün içerik olarak güzel ama ter kokusunu önlemede sanki o kadar da etkili değildi tazelemek gerek canım evet :)

      Sil