25 Ağustos 2015 Salı

Farmasi Kaş ve Kirpik Serumu

Herkese Merhaba,
Bugün size tanıtmak istediğim ürün Farmasi Eyebrow & Lash Serum. Farmasi Kaş ve Kirpik Serumu.  Kaş ve kirpiklerinizle herhangi bir sorununuz var mı bilmiyorum ama benim sol kaşımda az da olsa yıllardır süren bir sorun var. Sebebi de bence sürekli farklı ellerde kaşımı aldırmış olmam olabilir. Kaşım bana küsmüş =( 
Farmasi kaş kirpik serumu


Sol kaşımın alt kısmında artık bir dökülme mi ne olduysa  boşluk var neyse ki bu kaş farları kalemleri felan var da o kısmı doldurabiliyorum =)  böylece hiç anlaşılmıyor bir sorun olduğu.. Ama normal halde neden orası dolmuyor ki, bir türlü çözüm bulamamıştım. Mesela her akşam vazelin sür dediler sürdüm, badem yağı-hint yağı karışımı denedim, sarımsak sürdüm ama bunların hiçbirisi işe yaramadı. Sarımsak aslında işe yaramıştı ama o da biliyorsunuz çok fena kokuyor, ertesi gün de işe gidiyorum biraz beni üşendirmişti, kokusundan dolayı da etrafta ya algılanırsa diye teredüte düşürmüştü. Bu yüzden onu da düzenli kullanamadım ve bıraktım. Sonra tesadüfen bu ürünle tanıştım. 
eyebrow serum

Ürün hakkında Farmasi nin verdiği bilgilere bakacak olursak:
Serum kaşları ve kirpikleri güçlendiren, uzamasını ve yeniden çıkmasını destekleyen bir madde olan Capixyl Kompleksi ile formüle edilmiştir. Kıl kök hücrelerini uyararak kirpik ve kaşların uzamasına ve yeniden çıkmasına yardımcı olur.

Daha uzun, daha kalın, güçlü, yoğun kirpikler ve kaşlara sahip olmanıza yardımcı olur.

Kaş ve kirpiklerinizin dökülmesini önler, sağlıklı ve canlı bir görünüm kazandırır.

Kimler için uygun: Uzun, hacimli kirpiklere ve parlak, gür kaşlara sahip olmak isteyen tüm kadın ve erkekler için uygundur.

Uygulama: Kaş ve kirpiklerinizdeki makyajı temizledikten sonra, her sabah ve akşam özel fırçası yardımı ile temiz ve kuru kaş ve kirpiklerinize serumu uygulamak gerekiyor. Maskara ucu ile kaşlara, turunce renkte gözüken ince fırça ucu ile kirpik diplerine ve kaşların arasındaki boşluklara rahatlıkla uygulanıyor.

Etkisi 8-10 hafta içinde düzenli kullanıldığında ortaya çıkıyormuş. 

%91 kaş ve kirpik dökülmesinde azalma 
%76  kaş ve kirpiklerde gürleşme
%73 kirpiklerde uzama


Ben bu serumu 2 haftadır her sabah ve akşam düzenli olarak kullanıyorum. Sadece 2 hafta da alt kirpiklerimde gürleşme, üst kirpiklerimde ise gözle görülür derece de fark edilen uzama hissettim. Kaşımdaki boşlukta ise minik minik tüycükler çıktı ama henüz maksimum bir fark yok, ki bunun için belki 10. haftayı tamamlamam gerekiyordur. Gözlerimde herhangi olumsuz bir reaksiyon ve alerji yapmadı sadece kaşlarımda hafif bir yanma oluyor ama oda kuruyunca geçiyor. Maskara sürmeye ya da makyaj yapmaya engel bir durumu yok sertleşmiyor cilt tarafından 1-2 dakikada emiliyor.  

Farmasi kaş ve kirpik serumu  ağustos ayı kataloğunda 32,50TL normalde  65 TL eğer ihtiyacınız varsa elinizi çabuk tutun derim. 


kaş ve kirpik serumu
Peki siz bu ürünü kullanıyormusunuz ? Kaş ve kirpiklerinizi özellikle küsmüş kaşlarınızı yeniden barıştırmak için yaptığınız ve benimle paylaşmak istediğiniz özel bir formülünüz var mı? Lütfen yorum kısmında paylaşın =)




Tekrar görüşmek dileğiyle 


Kozmetik Psikolojisi 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

94 yorum:

  1. Kaş ve kirpiklerimle ilgili bir sorunum yok ama yinede bende hint,badem,susam yağı gibi yağları karıştırarak bakım yapıyorum zaten bu yağların bile fiyatları o kadarı buluyor o yüzden bu serum gayet alınabilirmiş indirimde :)
    İşe yaramasına da sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım işe yarıyor minik minik boşluklar dolmaya başladı en iyisi uzunca bir süre dokunmayayım da tam dolsun :)

      Sil
  2. benim de kaşlarım lisedeyken farklı kişilere aldırmaktan küsmüştü :) evde aktardan aldığım karışımlarla yıllar içinde güç bela kendine getirdim. o zaman böyle bakım yağları yoktu hazırda :)) içeriği etkili demek ki işe yaramış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. bunu denemek istiyorum kesinlikle..

    YanıtlaSil
  4. bende kaşlarım için denemek istiyorum uygulaması çok pratik bi ürüne benziyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok pratik ve eğlenceli üşenmiyorum hiç nedense:D

      Sil
  5. Bu ürünler faydalı olabiliyor gerçekten. Piyasada satılsa mutlaka denemek isterdim. Farmasi satan birini bulmam gerekecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef ben de farmasi satan birinden buldum da aldım

      Sil
  6. Benim böyle bir sorunum yok ama olanlara güzel bir ürün gibi....

    YanıtlaSil
  7. Dökülme sorunu olmayanlar da gürleştirmek için de olsa kullanmalı bence.hemen sipariş etmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kullanmak o açıdan da faydalı olabilir

      Sil
    2. Slm bayanlar bende bunu kullanıyorum farmasi ürünleri doğal tavsiye ederim farmasi satışı yapıyorum ilgilenler yardımcı olurum igünler 🙋

      Sil
  8. Saçlarıma bakım yapıyorum ama maalesef kaş ve kirpiklerle ilgili bir bakım bilmiyorum. Dilerim bu krem işinize yarar..

    YanıtlaSil
  9. bende de küsme var ve ben caiz olduğuna inanmadığım için dövme kaş yaptırmak istemedim
    o denediğiniz ürünleri bende denedim ama çok düzenlide kullanmadığım için işe yaramadığını düşünmüştüm.
    İleride de yazarsanız eğer işe yararsa bende hemen kullanmaya başlıyacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size ayrı haber veririm işe yaradığını tam anlamıyla görünce Lerzan Kara =)

      Sil
    2. Ise yaradimi acaba bende siparis vereceğim kararsız kaldım da

      Sil
  10. Umarım faydasını görürsünüz... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Daha önce hiç görmemiştim bu ürünü.İşe yaramış olmasına çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim şimdilik olumlu gibi etkisi bakalım :)

      Sil
  12. 2 haftada minik tüycükler çıkmış, o zaman verilen sürede gerçekten işine yarayacak gibi görünüyor, önümüzdeki haftalarda da gelişmeler hakkında bilgi verir misin? Benim gibi kaş dökülmesi sorunu yaşayanlara ilaç resmen çünkü bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki de sana özel olarak yazıcam etkilerini eğer olumlu da olumsuz da olursa inşallah olumlu olur ya :)

      Sil
    2. Son gelişmeleri merak ettim, nasıl durumlar?

      Sil
    3. Canım ben kullanmaya devam ediyorum şu sıralar düzenli kullanmıyorum itiraf etmeliyim aknelerle başım dertte de ama kirpiklerimi baya uzattı diyebilirim. Boşluk yer doldu ama tam da istediğim miktarda değil henüz. Zannedersem bu akne jelleri felan oraya değiyor ve tahriş edip dökülmesine mi neden oluyor anlamadım gitti :)

      Sil
  13. Benim kızımda var problem ama etrafımda hiç farmasi satan yok görürsem mutlaka denemeli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o değil de ben kızın olduğunu bilmiyordum maşallah :)

      Sil
  14. Hadi insallah işe yarar guzel bir urune benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım ben de öyle umut ediyorum:)

      Sil
  15. alt kirpiklerde işe yarıyorsa gerçekten bi denemek istiyorum bu ürünü en kısa zamanda
    sevgiler
    bidolukozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al kirpiklerim nedense seyrek bakalım sanki onlarda da işe yarıyor gibi ama 10. haftayı tamamlasam daha kesin sonuç alıcam. bu arada bloğuna katıldım :)

      Sil
  16. Fayda gördüğüne sevindim canım :)

    YanıtlaSil
  17. Farmasi satiscisi yoke trafta

    YanıtlaSil
  18. benim kaşımda benzeri bir sorun var umarım bende işe yarar :(

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel yazmışsın canım ben de kirpiklerim için denemek isterim bu ürünü mutlaka. Bir de ilk resimde dikkatimi çekti ojenin rengini çok beğendim :D markası numarasi nedir acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım oje " Flormar nail enamel 387 numara" =) bronz tende daha hoş duruyor fiyatı da 2,5 TL idi =)

      Sil
  20. Benim de kirpiklerim kısacaktır. Denemek lazım gerçekten. Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet denemeniz lazım umarım etkili olacaktır =)

      Sil
  21. Kız kardeşime tavsiye edeceğim bu güzel bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  22. farmasiyi bir çok alanda başarılı buldum. Ama bu ürünü ilk kez duydum. (: eline sağlık

    YanıtlaSil
  23. benim kullanmam gereken bir ürün bu bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. Bayıldım o zaman. Hep merak ederdim bu serumlari. Siz genel anlamda memnun kalmissiniz. Hazır Farmasi üyesi olmuş ken 2. Sipariş bu yönde olacak. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uygun fiyatta olunca kaçırmamalı

      Sil
  25. Hint yağı/badem yağı/sarımsak yağı karışımını içini iyice temizlediğim bir rimele koyuyorum. Bu karışım ben de işe yarıyor ama hiç sabah akşam kullanamıyorum. Haftada 1-2 ancak sürüyorum. Her gün kullansam kesinlikle mucize etkisi olacak. Farmasi'nin serumu da güzelmiş, denerim onu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sarımsak yağı hint yağı badem yağı bunları ben de düzensiz kullandım farmasinin bu ürünü daha pratik geliyor bana kullanım açısından nedense :D

      Sil
  26. ay canım yaa sorma benimde sağ kaşımda tam ortada çizik atmış gibi boşluk var :( çok sinir bozucu allahtan şu kalemler kaş jelleri var dediğin gibi. Ama bu jeli denemek isterim bende. çünkü geçmişte bu tarz vitaminli mineralli bi jel kullanmıştım kirpiklerim için ve uzadığını alt kirpiklerden feci derecede anlamıştım. Faydalı olabilitesi yüksek olduğundan deniycem. teşekkürler yazı için :) öpüore ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef kaş dökülünce ya da boşluklar olunca görüntü bir garip olabiliyor bu yüzden bu tarz ürünlerin olması sevindirici =) kullanmanızda fayda var bence de seher hanım ..

      Sil
  27. şayet bu yöntem ihtiyacınızı karşılamazsa terramicine deneyin. 2 ayda kaş kalınlığım 2 katına çıktı ve aralar da hep doldu. ben kuaförümün tavsiyesi ile başlamıştım. bilginiz olsun

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. terramicine ilk kez duydum tamam aklımda olsun canım çok teşekkürler =)

      Sil
    2. Terramicine nedir acaba...

      Sil
    3. terramicine antibiyotikli bir krem

      Sil
  28. İnşallah faydasını görürsünüz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah sonuç şimdilik iyi bakalım :)

      Sil
  29. merhaba bende almayı düşünüyorum bu ay. son gözlemlerinizi söyler misiniz ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika ama çok düzenli kullanmalısınız 2 ayda etkisini kaslarım da gördüm 2 hafta da kirpilerimde ..

      Sil
  30. Sürdükten sonra kaç dk beklemeliyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu serum olduğu için cilt tarafından emiliyor kalıntı bırakmıyor o yüzden sabah sürüyoruz akşama kadar kalıyor sonra gece sürüyoruz sabaha kadar kalıyor. 2. ciyi sipariş verdim yılardır boşluk olan kaşım doldu :D harika bence..

      Sil
  31. Ben de bugün FARMASİ ye sadece bu rünün almak üzere üye oldum. kasım ayında katalogda 34,99 Tl fiyatı. Umarım faydasını görürüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanırsanız etki göreceğinizden eminim

      Sil
  32. Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa şimdi gördüm geliyorum hemen teşekkürler :)

      Sil
  33. Farmasi ürünlerine ulaşmak için Online Alışveriş ile anında sipariş vererek ulaşabilirsiniz! Ücretsiz şifrenizi hemen alın , online sipariş vererek indirimli fiyatlardan yararlanın.Şifre için: http://goo.gl/KsEsNq

    YanıtlaSil
  34. Gerçekten çok merak ettim :) O kadar güzel anlatmışsınız ki :) Sizin derdinize deva olmuş olması da süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani çıkmayan kaş çıkınca çok sevindim ve bittikçe alıyorum çok kaliteli ve hakkını veren ürün canım :)

      Sil
  35. Farmasi ürünleri ile ilgili bilgi için İnstagramdan pinarla.farmasi den ulaşabilirsiniz. Şubat kataloğundaki fiyatı 39,99 TL
    http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=3dad66c4-31d4-4fab-9fdb-46ece191c8fb linkinden üye olup daha uygun fiyata alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  36. Farmasi ürünleri ile ilgili bilgi için İnstagramdan pinarla.farmasi den ulaşabilirsiniz. Şubat kataloğundaki fiyatı 39,99 TL
    http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=3dad66c4-31d4-4fab-9fdb-46ece191c8fb linkinden üye olup daha uygun fiyata alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  37. Kapıda ödeme imkanı ile geliş fiyatına farmasi ürünleri numuneleri ile birlikte gönderim yapıyorum arkadaşlar ekleyip ulaşabilirsiniz :)
    https://www.facebook.com/arzukrdnzz

    YanıtlaSil
  38. Kullanmadım bu ürünleri ama denemek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğenmiştim 2 kutu kullandım kaşım baya doldu canım..

      Sil
  39. Bende bugün sipariş verdim inşaallah işe yarar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiye kadar işe yaramadığını söyleyen olmadığı gibi 2. 3. yü alanlar var :D

      Sil
  40. Arkadaslar ben farmasi satıyorum bana ulaşırsanız eger size yardımcı olurum hem eminim begeneceginiz başka ürünlerimizde olacaktır intagram farmasi_zv ( resimimde farmasi çünkü en iyisi) yazıyo:)) beklerim

    YanıtlaSil
  41. Peki kullanan ve ciddi anlamda gelişme gören var mı daha once 30 tl ye baska bi serum aldim ve hiç işe yaramadı yenisi almaya korkuyorum varsa kullanan ve gelişme gören yazabilir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 2 tüp bitirdim son derece etkili gönül rahatlığıyla kullanabilirsin

      Sil
  42. Farmasi Tülay
    Arkadaşlar Farmasi ürünleri için bilgi verebilirim..Farmasi %100 Türk sermayeli ve fabrikası İstanbul Çekmeköy de..ben 3 ay önce tanıştım ve üye oldum iyiki de olmuşum urunlerin hepsi birbirinden güzel içeriklerinde sağlığa zararlı paraben v.b. kimyasallar içermiyor en güzel kısmıda bu😊 Urunlerin satışı için çok fazla çaba harcamiyorum bir kullanan mnuniyetten oturu çevresine tavsiye ederek kendiliğinden istiyor..Üyeliği herkese tavsiye ediyorum..Hem sağlıklı urunler kullanmak hem de kazanç sağlamak için harika bir fırsat..Düşünen olursa tulay79@gmail.com adresinden iletişim kurabilirsiniz 😊

    YanıtlaSil
  43. Farmasi ürünleri sağlığınıza sağlık katar.
    Bilgi için www.farmasin.com

    YanıtlaSil
  44. bana ulasabılırsınız farması ve daha fazlası ıcın sevgıler zeynepakdemirmimi@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Çok merak ettim ya. Çok sağ ol canım yazı için, ben de denemek istiyorum kısa zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım gerçekten düzenli kullanımda etkili bir ürün tavsiye ederim :)

      Sil
  46. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil