10 Temmuz 2015 Cuma

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Herkese Merhaba, 
Bugün saç bakım ürünü olan Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağından bahsetmek için yazıyorum.. Saçlarımı seviyorum gerçekten ve saç bakımıma saç sağlığıma da çok önem veriyorum.. Piyasada da yüzlerce ürün var aklım almıyor yetişemiyorum bu hıza, o yüzden daha çok içeriğinin bitkisel olmasını tercih ettiğim ürünlere yöneliyorum. Saçlarıma  2-3 ay önce ombre yaptırmıştım keşke yaptırmaz olsaydım diyorum bazen, uçlarda aşırı bir kuruma ve sertleşme oluştu. Bugün size tanıtacağım Dax Supergronun en önemli işlevi; saç uzamasını hızlandırıp dökülmeyi azaltması, saç ve saç derisini beslemesi, saçlarda yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlaması, nem kaybına karşı saçın direncini arttırması ve saç uçlarını tedavi ederek kırılmayı önlemesi.

dax supergro
Dax diğer bakım yağları gibi sıvı değil, renksiz vazelin kıvamında. Uygularken elinizde sıvılaşıp yağa dönüşüyor. Bu yüzden serin bir yerde muhafaza edin derim..

Dax bakım yağı
Dax Supergro Güçlendirici Bakım yağının içinde neredeyse saçın ihtiyacı olan bütün yağlar var; Jojoba yağı, Hindistan cevizi yağı, Çay özü, Papatya özü, Badem yağı, Aloe vera, Avokado özü, Susam yağı, Buğday özü, Fıstık yağı, Bitkisel yağlar ve mineraller.. Kokusu hafif ve hindistan cevizi ağırlıklı kokuyor ve çok sevdim kokusunu.
dax saç bakım yağı
Nasıl Kullandım: 
Saçlarımı yıkamadan 1 saat önce üründen avucuma bir miktar aldım ve hemen elimin ısısıyla erimeye başlayan ürünü saç diplerime parmak uçlarımla masaj yaparak yedirdim. Yani saç derisine friksiyon yaptım. Bu sayede kan dolaşımı hızlanıyor ve ürün cilt tarafından daha iyi emiliyor.Zaten yağlar da saç derisinde kan dolaşımını hızlandıran özellikteler. Özellikle uçlara da uygulayıp saçımı tepeden topuz yaptım bekledim.
Yıkama işleminde ise her zamanki kullandığım şampuanımla iki kere yıkıyorum uzun saçlıyım ve saçlarımda gün içinde her hangi bir ağırlaşma ve yağlanma yaşamadım hatta saçlarım tararken o kadar hafifti ki tarağın ilk defa durulanmayan bakım kremi kullanmadan saçlarımdan aktığına şahit oldum :D
Dax
Ben ayrıca kaş ve kirpiklerim için de kullanıyorum = ) Her ne kadar saç bakım ürünü olsa da içeriğindeki yağların faydalarından dolayı, kaş ve kirpiğe de iyi geleceğini düşündüm.  Bu şekilde kullandım kaş ve kirpiklerime, pırıl pırıl oldular hem de gürleştiler :) Yalnız çok çok az ve dikkatli uygulamak gerekiyor, ben pamuklu kulak çubuğuyla sürdüm geceden sabaha kadar da beklettim.
    Ürün Watsons mağazalarında  35 liraya satılıyor. İndirimde kaçırmayın derim.



Tekrar görüşmek dileğiyle 
Kozmetik Psikolojisi 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

46 yorum:

  1. Saçlarımın bu ürüne kesinlikle ihtiyacı var.. Deneyeceğim. Teşekkürler..Sevgiler..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim yorumunuz için =)

      Sil
  2. Şuan deniyorum :) bakalım ne olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de merak ettim ama bana baya iyi geliyor her geçen gün =)

      Sil
  3. Ayy çok merak ediyorum ben bu ürünü ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım kullanmaya fırsatın olur canım =)

      Sil
  4. Saç uçlarım için böyle bir ürüne ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangimizin yok ki canım =) ama benim ombre olan saç uçlarıma baya iyi geldi

      Sil
  5. Ben de aldım geçenlerde cnm, deneme aşamasındayım, yakında yazısı gelir benden de ;))
    Çok güzel saçlarımız olsun, dimi ama ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle güzel ürün bakalım sen de beğenecekmisin=)

      Sil
  6. Tırnak için olanı da baya iyi bunun saç için olanı kullanmadım hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tırnak için olanını kullanmadım :D

      Sil
  7. güzel günlerde kullan canım şimdi daha da merak ettim :)

    YanıtlaSil
  8. Bildiğim kadarıyla içerisinde en baş sırada petrolatum ( bir petrol türevi ) var. Eğer böyleyse saç diplerine, kirpik diplerine uygulanması ile uzun vadede ciddi hasarlara neden olabilen bir ürün olduğu söylenebilir. Dikkatli kullanmakta, hatta direk yağları alıp kendin karıştırıp uygulamanda fayda var derim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amaaan neyde ne yokki ne gibi olumsuzluğu olabilir ki =)

      Sil
  9. 30'umdan sonra saçlarımın bakıma ihtiyacı oldu. Çok ürün deniyorum. Bunu da deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sürekli denemelerdeyim bitmiyor bu denemeler :)

      Sil
  10. Son zamanlarda saçlarım oldukça yıprandı ve kurudu. Benim de bir bakıma ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
  11. Bu konularla çok ilgili olmasam da sayenizde bayanlarla ilgili çok şey öğreniyorum ve bu bilgiler bayanları anlamam açısından işime yarayacaktır.

    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Yanıtlar
    1. evet canım =) her geçen gün daha çok işe yaramakta

      Sil
  13. Canım seni etkinliğe davet ettim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/2015/07/hakkim-da-bilmediginiz-11-sey.html

    YanıtlaSil
  14. Mutlaka deneyeceğim . Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Saç bakım ürünlerini denemeyi çok seviyorum. İlk indirimde bende deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  16. Tatlim yazin cok guzel olmus kas ve kirpiklerinde kullanman dikkatimi cekti ne kadar zaman oldu kullanali?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1,5 ayı geçti istenilen seviyeye gelince kullanmayı bıraktım :D

      Sil
  17. Bende de var ama daha kullanmadım sağol bilgiler için:))

    YanıtlaSil
  18. Bugun ilk denememi yaptım sonuc cok iyi. Parlak ve yumuşacık oldu insallah uzamasina da yardimci olur zira saclarim uzamiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli kullanımda saçların uzayacaktır :)

      Sil
  19. Acaba geceden sabaha bekletsek bi problem olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olacağını sanmam ama gene de üzerinde dediği kadar bekletmeli :)

      Sil
  20. Gerçekten işe yarıyor daha 2. Haftamda bunu fark ettim kesinlikle kullanılması gerek bir ürün :)

    YanıtlaSil
  21. Benimde saçlarımda ombre var ve ombre olan yerler çok kuru ve sert. Bunu kullanmaya yeni başladım şimdilik bir fark göremedim gibi ama tarağın saçımdan kolayca akmasını sağlıyor. Uzun vadede kullansam ombreler normale döner mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürün genelde saçları uzatmak için kullanılıyor kuru bölgeleri de düzenli kullanımda iyi edecektir :)

      Sil