29 Temmuz 2015 Çarşamba

ABFEN Nasorinse Plus Nazal Yıkama Kiti

Herkese selam,
Bugün tanıtacağım ürün kabusum olan burun tıkanıklığı buna çözüm getiren bence mükemmel ve her evde olmasını düşündüğüm bir burun yıkama kiti =) Burun yıkamanın da kiti mi olurmuş demeyin, oluyor işte =)
Kabusum şu; hemen her mevsim aniden burnumda bir kuruluk başlıyor, rahat nefes alamıyorum, sesim bir tuhaf çıkmaya başlıyor (burnu tıkalı gibi) ve baş ağrım da oluyor. Zaten öğrendim baş ağrımın %90 nedeni burun tıkanıklığıymış. ABFEN FARMA geçenlerde denemem için bana bu ürünü gönderdi kendilerine çok çok çok teşekkür ediyorum. Kullanım sonrasındaki sonuca ben de inanamadım. Çünkü rahat nefes almak gibisi yok ..
nasorinse kit
Kit içeriğinde 1 adet uygulama şişesi 
25 adet solüsyon karışım poşeti ve
Kullanma kılavuzu var 
burun yıkama

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Zigavus Elixir Argan Yağlı Saç Bakım Ürünü

Herkese merhaba,

Size sevilesi bir üründen bahsedeceğim bugün. Geçenlerde  Zigavus Pharma  bana denemem için bir ürün gönderdi. Bu markanın çok eskiden sarımsaklı şampuanını kullanmış ve memnun kalmıştım. Gönderilen Zigavus Elixir Besleyici Argan Yağını her gün kullandım ve saçlarımda abartmıyorum ilk kullandığım anda gözle görülür bir fark oluşturdu ve bunu ilk farkedenlerden biri de eşimdi =) Yani dalgalarımda bir belirginleşme ve hoş bir parlaklık.. Bu yüzden Zigavus Pharmaya beni bu ürünle tanıştırdıkları için çok çok teşekkür ediyorum ^.^

argan yağı

20 Temmuz 2015 Pazartesi

Blog Çekilişi Kazandım

Herkese Merhaba ve Geçmiş Bayramınız Mübarek Olsun =)
Bayram dönüşü bugün Yurtiçikargo'dan elime ulaşan kargo beni çok mutlu etti. Geçenlerde sevgili blogger arkadaşım bakimliibayan bloğunun 1. yıl dönümü için bir çekiliş düzenlemişti ben de katılmıştım. Bir de baktım ki çekilişi ben kazanmışım =) hediyeler de bayram yoğunluğu nedeniyle bugün elime ulaştı. Çocuklar gibi mutlu oldum kendisine çok teşekkür ediyorum bu güzel hediyeleri için ve yakın bir zamanda ben de blog çekilişi yapacağımı bu vesileyle sizlere buradan bir ilan edeyim dedim =)

15 Temmuz 2015 Çarşamba

Watsons Büyük Bayram İndirimi Başladı!

Watsons bayramı iki büyük kampanya ile kutluyor; 15 – 19 Temmuz 2015 tarihleri arasında geçerli Büyük Bayram İndirimi’nde MaxFactor ve Deborah makyaj ürünlerinde %50, Revlon makyaj ürünlerinde %40, Loreal Paris makyaj ürünlerinde %35, Maybelline ve Rimmel makyaj ürünlerinde %30 ve Sally Hansen ürün çeşitlerinde %30 indirim bulunuyor. Nivea ve Diadermine cilt ve yüz bakım ürünlerinde %50 indirim, Neutrogena cilt ve yüz bakım ürünlerinde %40 indirim, Loreal Paris cilt ve yüz bakım ürünlerinde %35 indirim ve Pure Beauty, Garnier ve Olay cilt ve yüz bakım ürünlerinde %30 indirim bulunuyor.


                                                       

14 Temmuz 2015 Salı

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey?


Sevgili Yağmur&Serhat tarafından davet edildiğim bu etkinlik için öncelikle kendisine çok teşekkür ederim..

Bu etkinliğin amacı google arama motorunda bloğunuzun daha üst sıralarda çıkmasını sağlamaktadır.. Ne kadar kişi davet ederseniz bir o kadar da bloğunuzun linki duyurulmuş olur ve tıklanma sayınızda bu şekilde daha çok artar :)




1.  Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz ?
Elimde sihirli bir değnek olsa sanırım suç işleyen herkesin suç işlememesini sağlardım .

2. Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz ?
Asla değiştirmem mesleğimi psikolog olamayı çok seviyorum :)

3. Bir gün boyunca aç kaldınız (Ramazanda olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz ?
Tam bir dondurma hastasıyım sanırım cheesecakeli dondurma yerdim.

4. Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz ?
Eşimin kalbine dermişim şaka şaka şöyle sıcak bir iklime farketmez manzarası güzel olsun yeter =)

5. Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 KİŞİ ?
Annem, babam, eşim

6. En çok görmek istediğiniz Şehir veya Ülke ?
En çok Türkiye de Nevşehir Ürgüp
Yurt dışında da Roma 

7Asla giymem dediğiniz renk hangisidir ? Neden ?
Sanırım bütün renkleri seviyorum ve giyerim ya =)

8.  Bayram da ne yapacaksınız ?
Kayınvalidemlere gidecez muhtemelen  arefe günü yaprak sarması,su böreği,tatlı felan yaparız ertesi günde gezeriz eşimle. 

9. Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey ?
Çok enteresan ve zor bir soru :D
kalbini kırdığım insanlardan özür dilemek
kalbini kırmak istediğim beni kendinden nefret ettiren herkesin canını yakmak
bir de Hacca gitmek isterdim :)

10.Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız o an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
Uçurumun kenarındaysam demekki ölmek istiyorum bi psikoloğa sorulacak soru mu bu :) tedavi olmak isterdim kendimi tedavi ettireyim hep ben tedavi ettim derdim kaçardım oradan =)

11. Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız ? 
Fakir bir kimseye düşüren kişinin hayrına verirdim. Harcamazdım yani ..


Şimdi bu 11 soruyu da Yağmur&Serhat arkadaşım hazırlamış yanıtlarken çok eğlendim gerçekten. ŞİMDİ AŞAĞIYA ben sorular hazırlıyorum 11 tane ve mimlediğim arkadaşlarım bu aşağıdaki 11 soruyu yanıtlayacaklar ve sonrasında kendileri 11 tane soru hazırlayıp istedikleri kadar arkadaşlarını seçecek =)


       Benim hazırladığım sorular ;



1. Kendinizde sevdiğiniz 3 yönünüz ?
2. Kendinizde sevmediğiniz 3 yönünüz ?
3. En büyük korkunuz nedir?
4. Gelecekte olmasını (gerçekleşmesini) istediğiniz bir hayaliniz nedir?
5. Sigara kullanıyormusunuz?
6. Mesleğiniz nedir?
7.  En sevdiğiniz 3 filim?
8.  En sevdiğiniz 3 kitap?
9.  En sevdiğiniz şarkı?
10. Asla vazgeçemeyeceğiniz makyaj malzemesi nedir?
11. Öfkelendiğin zaman öfkeni yenmek için ne yaparsın? 


Benim davet ettiklerim ;

http://bahareli.blogspot.com.tr/
http://gooogoook.blogspot.com.tr/
http://sihirlimavi.blogspot.com.tr/
http://cocuklarlamutfakta.blogspot.com/
www.suslukokana.com
http://senistiyorruj.blogspot.com.tr/
www.gulsahonen.com
http://birmakyajblogspot.com.tr/
http://susyology.blogspot.com.tr/
http://escisem.blogspot.com.tr/
http://birvarimbiryokum.blogspot.com.tr/
http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr/
http://asimetrikblog.blogspot.com.tr/
http://dolapperisi.blogspot.com.tr/

Davet ettiklerim benim sorularıma cevap verdikten sonra kendileri de 11 soru yazıp arkadaşlarını davet edeceklerdir. Davet etmediklerim de katılmak isterseniz yorum yazmanız yeterli olacaktır :)

Yazınızın başında http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/  olarak benden bahsetmeyi de aman ha sakın unutmayın =))

Sevgiler.. 

10 Temmuz 2015 Cuma

Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağı

Herkese Merhaba, 
Bugün saç bakım ürünü olan Dax Supergro Saç Güçlendirici Bakım Yağından bahsetmek için yazıyorum.. Saçlarımı seviyorum gerçekten ve saç bakımıma saç sağlığıma da çok önem veriyorum.. Piyasada da yüzlerce ürün var aklım almıyor yetişemiyorum bu hıza, o yüzden daha çok içeriğinin bitkisel olmasını tercih ettiğim ürünlere yöneliyorum. Saçlarıma  2-3 ay önce ombre yaptırmıştım keşke yaptırmaz olsaydım diyorum bazen, uçlarda aşırı bir kuruma ve sertleşme oluştu. Bugün size tanıtacağım Dax Supergronun en önemli işlevi; saç uzamasını hızlandırıp dökülmeyi azaltması, saç ve saç derisini beslemesi, saçlarda yumuşaklık, parlaklık ve canlılık sağlaması, nem kaybına karşı saçın direncini arttırması ve saç uçlarını tedavi ederek kırılmayı önlemesi.

dax supergro
Dax diğer bakım yağları gibi sıvı değil, renksiz vazelin kıvamında. Uygularken elinizde sıvılaşıp yağa dönüşüyor. Bu yüzden serin bir yerde muhafaza edin derim..

5 Temmuz 2015 Pazar

Acvit Tüy Dökücü Krem


Merhaba herkese malum yaz mevsimindeyiz sıcaklar bastırdı. Umarım hepiniz iyisinizdir her şey yolundadır. Bugün size bahsetmek istediğim ürün Acvit Tüy Dökücü Krem. Bitkisel içerikli bir krem olup vücudumuzdaki istenmeyen tüylerden kurtulmamıza yardımcı oluyor. Bu kremi size anlatmaya başlamadan önce satın almayı eğer düşünürseniz kendi web siteleri olan buradan'dan almanızı öneririm ve hologramı olmasına da dikkat etmelisiniz!.. Şimdiye kadar farklı markaların tüy dökücü kremlerini denedim ama hepsi ya tüylerimi belirttiği zaman sonunda dökmedi ya da tahriş ve kızarıklığa neden oldu. Bu üründe ise böyle bir problemle karşılaşmadım. Çünkü bitkisel ve yan etkisiz =)
                                                                                                acvit