5 Haziran 2015 Cuma

Nilera Okyanus Sabunu

Karma, yağlıya dönük hemen hemen her zaman akne çıkmaya eğilimli bir cildim var. Özellikle nedenini aslında bildiğim fakat burada paylaşamayacağım bir nedenden dolayı sürekli çene bölgemde, küçük bir şişlikle başlayan ardından gittikçe büyüyen kızarık ve ağrılı aknelerim oluyor. Oynarsam iz bırakan türlerden ama neyseki iz  pek yok.. Pek çok doktor muayenesinden sonra çeşitli antibiyotikler ve jeller, kremler kullanmama rağmen bir türlü kökü kurumadı. Hep de çenemde çıkıyorlar dediğim gibi =(

Roacutane adlı ilacı kullanmam lazım ama ben o ilacın ileri yıllarda başka sağlık sorunlarına yol açacağını düşündüğümden kullanmak istemiyorum. Pek çok dermokozmetik ürünü de denedim fakat istediğim sonuca bir türlü varamadım. Sonra tesadüfen Nilera Okyanus Sabunu'nu duydum ve hakkında yazılmış yazıları araştırdım hepsi övgüyle söz ediyordu ve eczaneden satın aldım. Ayrıca her cilt tipine uygun olanı da var.
nilera sabun


Nilera Gliserinli Sabunu %100 bitkisel yağlardan üretilmiş, nemlendirici özelliği olan bir sabun.

Okyanus suyu ve yosun özünden oluşan bir içeriğe sahip.

AHA (Alfa Hidroksit Asit) yoğun bir şekilde bu sabunda yer alıyor.

Cilt gözeneklerinin açılmasında, cildin nem ve ph dengesini sağlamakta.

Kullanımı sırasında ciltte bekletmeden durulamak gerekiyor.
akne tedavisi
Üretim tarihinden itibaren 2 yıl içerisinde tüketilmesi  gerekiyor.
Fiyatı 18,50 TL
Sadece bildiğim kadarıyla eczanelerde satılıyor.
Hayvanlar üzerinde de denenmemiş bir sabun ve ben çoooooooooook sevdim =)

okyanus sabunu akne sivilce

Son derece şeffaf (altına gazete koysanız okursunuz o derece şeffaf ) ve bol köpüren bir sabun, gliserinli (zaten gliserinli ürünleri çok severim=) ). Yüzümdeki fazla yağı kiri çok güzel temizliyor ve hiç kurutmuyor. Karma cilt ve yağlı cilt tipi olan bayan - erkek, akne, sivilce ve siyah nokta sorunu olan herkese şiddetle tavsiye edebileceğim bir ürün. Kokusu da çok hoş fresh bir kokusu var. Ben günde iki kere sabah ve akşam kullanıyorum. Ufak tefek lekeleri bile açmaya başladı. Çok memnunummm yüzümü duru ve pürüzsüz yaptığını gözlemlediğim için, benim gibi sorunu olanlara da iyi geleceğini düşündüğümden sizlere tanıtmak istedim =)


Peki bu sabunu kullananız var mı, sizler de memnun kalmışmıydınız, ya da benim gibi akneli ve sivilceli karma ciltlilere ne önerirsiniz ???  =)



Tekrar görüşmek dileğiyle  
Kozmetik Psikolojisi 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

122 yorum:

  1. Daha önce duymadığım bir sabun :) Parlamayı da engelledi mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engelledi canım yüzüm pürüzsüz ve çok duru olmaya başladı =)

      Sil
    2. Canım benim yıllardır vazgeçmeden kullandığım sabun bu ben bebek ve franbuazlı olanını kullandım. Blogumda da detaylı yazısı var
      http://mayaninrehberi.blogspot.com.tr/2015/05/canl-ve-daha-nemli-bir-yuz-icin-oneriler.html adresinden bakabilirsiniz..

      Sil
    3. okyanuslusu bitince hem okyanuslu hemde diğelerini de alıp denemek istiyorum geç buldum çabuk kaybetmek istemiyorum bu sabunu =)

      Sil
  2. Canım ben sana daha önce de yazmıştım Roaccutane ile ilgili. İlaçla ilgili söylenenler hep hurafe. Ama bu sabun da güzel duruyor. Cildini kuruttu mu acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kurutmadan fazla yağı giderdi cildimden biraz güneş lekelerim felan vardı onları da açmaya başladı

      Sil
    2. Nasil kullaniliyo tam olarak

      Sil
  3. benim de cene bölgemde ve yanaklarımda ağrılı akneler oluyordu. Polikistikover tedavisi olduktan sonra otomatikman geçti. şimdi normal karma bir cildim var. Bu sabunu bir arkadasım bana tavsiye etti ama kullanmadım. Arkadasım fayda gördü ama ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da özen gösteriyorum cildime gene çıkıyor genee of off bu sabunu çok seviyorumm =)

      Sil
    2. polikistik o verin tedavisi var mı ki

      Sil
  4. Akneli ciltlere iyi geliyor ben de kullanmadım ama

    YanıtlaSil
  5. Hiç duymamıştım bu ürünü... Ama belli ki iyi bir ürün. Denemeye değer.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her cilt tipine uygun olanı varmış =)

      Sil
  6. Kızımın sivilce sorununu için araştırmadığım ürün kalmadı neredeyse, birde bunu denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence bunu bi deneyin derim =) 3 günde farkı görmeye başlar umarım =)

      Sil
  7. güzel bir konuya deginmişsiniz bende sivilce yok ama siyah noktalarım çok bende bir deniyim berki işe yarar...

    YanıtlaSil
  8. daha önce duymadığım ve görmediğim bir ürün bulabilirsem deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildiniz yağlı ve sivilceliyse kullanmanızı öneririm :)

      Sil
  9. hemen arkadaşıma öneriyorum

    YanıtlaSil
  10. Hic duymamistim cok guven verdi denemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlı sivilceli ve akneli bir cilt tipiniz varsa iyi geleceğini düşünüyorum =)

      Sil
  11. Cildime sabun kullanmaktan hoşlanmıyorum. Benim cildim kuru olduğu ve sivilceli olmadığı için daha da kurutuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu sabun kuru ciltlere göre değil canım =)

      Sil
  12. güle güle kullan cnm, güzel bir sabunmuş ;)

    YanıtlaSil
  13. hımmm ben de güzelliğme pek meraklıyım..şu sabunu denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer yağlı bir cildiniz varsa kullanın diye hatırlatayım =)

      Sil
    2. Bunu sigorta karsilarmi

      Sil
    3. Hayır sigorta karşılamıyor ama çok pahalı değil çok güzel bir urun şiddetle tavsiye ediyorum yağlı ciltler için..

      Sil
  14. Temiz içerikli sabunlar gerçekten de bazen birçok temizleyiciden çok daha fazla başarılı olabiliyor, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel bir ürün tekar tekrar alacağım ürün listemde =) sağolun sevgiler

      Sil
  15. Üründen memnun kalmanıza çok sevindim ben cildimde sabun kullanamıyorum kuru olduğu için.Sizin adınıza sevindim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. sağlıkla kullan canım ,görüntüsü çok hoşuma gitti faydasını da görmüşsün ne güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet faydasını görüyorum çok şükür

      Sil
  17. benim oğlum da çok muzdarip bu sivilcelerden yakın zamanda yazmıştım maceralarını doktor ona da çay ağacı+zeytinyağı sabunu verdi ve baya da iyi geliyor.. tabi ilaç da kullandı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilaç kullanmayı sevmiyorum umarım düzelir oğlunuz, bu sabunda mucize gibi iyi geldi bana =)

      Sil
  18. Güle güle kullan canım benim de son zamanlarda sabunlara olan ilgim arttı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sabunlardan nefret ederdim ama okyanus sabunu benim vazgeçilmezim oldu artık =)

      Sil
  19. Canım Raen sabunlara bak ben çok memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay arkadaş neler yapıyorlar eşim için düşünebilirim =)

      Sil
  20. hiç duymadım şeffaflığı ve rengi ne kadar hoş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten öyle çok teşekkür ederim funda hanım =)

      Sil
    2. Nasıl kullanılcak peki doktoeum bana yüzünde dört dk beklet dedi

      Sil
    3. Peki nekadar bekletilmeli yüzdd

      Sil
    4. doktorunun dediği gibi bekletebilirsin 2-3 dakika yeterli çok kurutursa hemen durularsın diğer günler

      Sil
  21. Meraba benimde cildim yağlıya yakın doktor acnemix ve nilera okyanus sabununu verdi düzenli kullanıyorum ve cildimin yavas yavas kurudugunu farkedebiliyorum .. Acaba cildim tam anlamiyla ne kadar zamanda iyilesirr ? Tezcanli bi insanim sonucu merak ediyoruk daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle geçmiş olsun. Cildinizde kuruma başladığına göre demekki ilaç ve sabun işe yaramaya başlamış. Ayrıca yüzünüzü yıkadıktan sonra havlu peçeteyle kurulamanızı ve aşırı kuruluk olursa doktorunuza danışmanızı tavsiye edebilirim. Gündüz ise en az 30 koruma faktörlü bir güneş kremini yüzünüze yaz kış uygulamanızı da belirtmek isterim =)

      Sil
  22. Uzun zamandır cilt temizliğinde sabun kullanmadım ancak bu oldukça ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsiniz ki sivilceler konusunda bence çok güzel bir sabun =)

      Sil
  23. Hiç duymamıştım bu ürünü.İlgimi çeken bir ürün oldu.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bazı cilt doktorları yazar hastalarına ama çoğu kimse bilmez , teşekkür ederim =)

      Sil
  24. Ben bu sabunu alalı 12 gün oldu ama hiçbir değişiklik yok suratimda hatta yüzümü kuruttu birgün kullanmadim diye hemen sivilce çıktı süresi nedir acaba ne kadar sürede etki eder bu gecirir mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun urun yağlı ve karma ciltler içindir. Cilt tipiniz nedir? Eğer kuruluk olayı yaşadıysanız ekstra başka bir ilaç ya da temizleme ürünü daha kullanıyormuşum us. Urun belkide cilt altınızdaki kapalı komedonlari gün yuzune çıkarmış olabilir. K Uygun bir nemlendirici kullanabilirsin. Sorun devamederse ürünü kullanmaman grekir..

      Sil
    2. Hayır benim cildim kuru değildi bunu kullandıktan sonra kurumaya başladı belkide daha 2 hafta oldu etkisini gostermesi için erken olabilir mi yani ne kadar süre kullanmam gerekiyo başka bir ürün de kullanmıyorum

      Sil
    3. canım işte cildinde bir miktar kuruma yapması normal ama tahriş veya kızarıklık pul pul dökülme yapıyorsa o zaman sorun tabi öyle bişey olunca kullanmayacaksın demekki sana uygun değilmiş. şuan da sorun halen devam ediyor mu? bir de nemlendirici kullanmanı öneririm =) cevabını bekliyorum..

      Sil
    4. Benim cildimde pul pul dökülme falan yok Yüzümdeki kuruluk da gitti ama sivilceleri mi geçirmiyo sanki iz bırakır gibi geciriyo sizinkini ne zaman geçti

      Sil
    5. ah canım benim bir geçiyor bir çıkıyor tamamen stres ve beslenmeyle alakalı diyorum ne ürün kullanırsam kullanayım böyle ama şu sıralar bu sabunu kullanalı iyi izler de öyle derin değil ben de sevmediysen bırak o zaman =)

      Sil
    6. Maraba ben bu sabunu kullanıyorum kullanalı 4 5gun oldu yuzum tahriş oldu kızardı kaşınıyo ne yapalım aslnda bu sabunu kullandıktan sonra ardından bebe şampuanı kullandım bi kaç defa ondan dolayı da olabilir mi acaba

      Sil
    7. Yaa benim yuzumde tahriş olldu kaşınıyo ne yapmalıyım kullanalı 4 5gun oldu

      Sil
    8. Bi yardımcı olur musunuz?

      Sil
    9. tahriş olduysa kullanmayacaksınız başka ürünlerle birlikte kullanmayınız bebek şampuanı da zaten kurutucudur bir miktar..

      Sil
  25. Hayır pul pul dökülmüyo kurulukta gitti sivilceleri gecirmiyo hemen sanki iz bırakıyo gibi duruyo ne zaman geçer sizce sizinki ne zaman geçti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim halen çıkıyorlar haleennnnn :(

      Sil
  26. İlk kez duydum not alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  27. Yuzunuzu islatip islak yüze mi uyguluyorsunuz yoksa sabunu sadece islatip kuru yuzemi uyguluyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yüzümüzü önce ıslatıcaz sonra sabunu da ellerimizde ıslatıp köpürtecez ve ıslak yüzümüze sürücez bir kaç saniye tutup sonra da durulayacaz yüzümüzü =)

      Sil
  28. Ya yüz tipimi bir türlü cozemiyorum

    YanıtlaSil
  29. merhaba görüşleriniz için teşekkürler. ben de kullanacağım bu arada. :)

    YanıtlaSil
  30. İyi günler ben de dün kullanmaya başladım ama dediğiniz gibi
    köpürmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son kullanma tarihini kontrol edin gayet güzel köpürmesi lazım

      Sil
  31. Merhaba banada doktor nilera okyanus gliserinli sabun kullanmamı önerdi yalnız bu sabunu yüzüme köpürterek sürdükten sonra 3 dakika beklememi söyledi ama sabunun üstünde beklemeden durulayiniz yazıyor.sizce ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doktorunuzun dediği şekilde kullanın aşırı kuruma olursa durulama süresini kısaltırsınız.. geçmiş olsun..

      Sil
  32. Hem fiyatı çok iyi hem de kendisi. Denemek lazım

    YanıtlaSil
  33. Peki ne kadar sureyle kullandiktan sonra sonuç aldiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürün bitene kadar kullandım sonrasında farklı ürünlere geçtim zaten 3-4 yıkamada yavaş yavaş belli eder kendini

      Sil
  34. Sabunu kullandıktan sonra başka bir ürün kullanıyor musunuz acaba nemlendirici vs gibi?

    YanıtlaSil
  35. Bende bu sabunu kullaniyorum tek kelimeyle HARİKA! t bolgemdeki yaglanmayi onluyor , sivilcelrimi ciddi anlamda azaltti ayrica bunlari yaparken de cildi kurutmuyor :)

    YanıtlaSil
  36. Sabunu kullanali 3 gün oldu oncelikle çok güzel kokuyo ama yikadikdan sonra yuzum kizariyo bu normal sonradan geçer mi yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanmaya başlayalı henüz baya yeni olmuş şuan durum nasıl acaba ? kızarıklık artan boyutta olursa gün aşırı kullanmayı deneyin :)

      Sil
  37. benimde aynen tarif ettiğin gibi yağlı bir cildim var. yapmadığım kalmadı. Misshanın çamur kili loreaın pürüzsüzleştirici kremleri vs. birde bunu deneyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ürünü cildinize uygun diğer ürünlerle birlikte kullanırsanız sebum dengenizin oluşacağını düşünüyorum yani cilt tipinize uygun bir tonik ve nemlendirici ile birlikte :) teşekkürler :)

      Sil
  38. Cidden mükemmel bir sabun 4 buçuk aydır düzenli kullanıyorum cilt doktoru tavsiyesiyle . Kullanmanızı kesinlikle öneririm.

    YanıtlaSil
  39. Merhaba, benimde sizin gibi cene kısmımda ince siskinlikle başlayıp sonra kızararak kendini sivilceye bırakam bi olusum söz konusu ve nedeni nedir bilmiyorum lütfen bana nedenini söyler misiniz eğer özelse instagram hesabımdan iletişime geçmek isterim: peliinerenn lütfem yardımcı olun .teşekkürler şimdiden ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun instagramdan yazabilirsin

      Sil
  40. Benim yüzümde sivilce izi we sivilceler war kizariklar war bu okyanus sabunu iy gelirmi günde kaç kez kullanacağım nasıl kulanulir

    YanıtlaSil
  41. Bana da doktor önerdi bu sabunu kullanmaya başladım bur de krem verdi ikisini birlikte kullaniyorum İnşallah işe yarar.

    YanıtlaSil
  42. Iyi geceler bu sabunu bnde kullanmak istiyorum ama sabunun yağlı ciltler için olduğu soyleniyor.bnm cildim ise kuru ve sivilceli ayni zamnda.cildim sivilceli old için okyanuslusunu mu kullanmaliyim yoksa kuru bi cildim olduğu için nilera bebek olanini mı???karar veremedim yardımcı olurmusunuz???

    YanıtlaSil
  43. Bi şey sorsam rica etsem cevaplarmısınız.. benim cilt sorunum yok günlük temizlik için bu sabunu kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sabunun bebek için olanı var onu kullanın :)

      Sil
  44. Merhabalar yorumunuz çok dikkatimi çekti benimde cildim karma- yağlı ama sivilce problemim yok ama yine de gözeneklerim çok genis olduğu için meyilli bir yapısı var kullanmami önerirmisiniz ?
    Gözenek küçültücü, cilt sıkılaştırıcı bir tavsiyeniz var mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözenek küçültmeyi hedef alan bir tonik kullanabilirsiniz

      Sil
  45. ellerine sağlık, ben içeriğinden ötürü bu sabunu kullanmadan sevdim bile! geçen gün bir yerde gördüm, sonra google da araştırınca senin bu yazın da çıktı. çok iyi oldu okuduğum, benim cildime de uygunmuş, en kısa zamanda alırım ben bunu. sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tekrar almayı düşünüyorum Evrimcim :) ÇOK Sağolll

      Sil
  46. Bende kullanıyorum çok memnunum.

    YanıtlaSil
  47. Bnmde yağlı bi cildim var arkadaşım önerdi ama bn limonlu olanını kullanıyorum dogru mu sizce onumu kullanmaliyim onerinz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limonlu olan da iyidir muhtemelen ama sanki o gözenek sıkılaştırıcı gibi olmalı bilmiyorum okyanuslu olanı akneyi iltihabı kurutma etkili ama sen limonluyu kullanmaya başladın mı sonuç nasıl acaba?

      Sil
  48. Sorum olcak yüzümde fazla sivilce yok ama burnumda inanılmaz siyah nokta var geçirir mi bu sabun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burnun için peeling ve gül suyu öneririm

      Sil
  49. Limonluyu kullandım sivilcelerim geçsin diye ama yüzümü mahvetti yüzümde sivilce hiç yoktu tek tük alnimda çıkıyordu yüzümü sivilcelendirdi leke birakti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enteresan , belki dipte kalanları çıkarıp temizleyecektir. Doktorunla konuşabilirsin bu durumu ya da eczacınla ürün kusturmuş olabilir kullanmayı hemen bırakmasaydınız

      Sil
    2. enteresan , belki dipte kalanları çıkarıp temizleyecektir. Doktorunla konuşabilirsin bu durumu ya da eczacınla ürün kusturmuş olabilir kullanmayı hemen bırakmasaydınız

      Sil
  50. Bende kullanıyorum sivilcelerim var nadixa krem differin jel birde bu sabun cildi çok ferahlatıyor parlama oluyor ama doğal bir parlama bende çok işe yarıyor sizede öneririm

    YanıtlaSil
  51. doktor nilara okyanus yazmıştı ama eczane nilera limonlusunu verdi aynı dedi bişi olmaz dediler sizdcede aynımı cildimi kurutu aknetert de kullandım

    YanıtlaSil