18 Mayıs 2015 Pazartesi

Sudocrem

          Minik mucizemi tanıtmak istedim bugün size, Sudocrem Bebek Bakım Kremi;
Bakmayın siz onun bebek bakım kremi olduğuna ne etkileri var ne etkileri =) Karma cilt tipine sahibim ve özellikle hemen her ay çene bölgemde çıkan içi şiş ağrılı iltihaplı dedikleri akne vulgaris sorunum vardı. Kullanmadığım cilt bakım ürünü ve dermatoloğun yazdığı pek çok akne ilacı kremi jeli kalmamıştı, buna rağmen bir türlü düzelmiyordu. Yani geçiyordu tekrar çok geçmeden iyileşen yerin hemen sağından solundan üstünden veya altından bir tane daha pörtlüyordu kabus gibi.. En kötüsü de oynarsam leke kalıyordu.
          Sonra tesadüfen minik mucizem dediğim 60 gr lık bu tatlıyla tanıştım. Hiç umudum yoktu, dedim ya şimdiye kadar hiçbir şey fayda etmemiş bu mu edecekti demiştim. Ve akşam cildimi herzamanki gibi temizleyip sadece sivilcelerimin üzerine ince bir tabaka halinde Sudocrem'i sürdüm uyudum. Sürerken baya cebelleştim çünkü bir miktar katı bir kıvamı var ve yaymak gerekiyor iyice. Mucizemin resmi ve etkileri şu şekilde:
                                                                                                              
Sudocrem



Ürün hassas ciltleri korur destekler ve sakinleştirir ön ibaresiyle bebeklerin pişiklerini önlemeye yarayan bir krem olarak satışa sunulmuş. İnce bir tabaka halinde uyguayınız yazıyor kabında. İçeriğinde zink (yani çiko) ve lavanta yağı var. Zaten buram buram lavanta kokusu yayılıyor sürerken. Ha bu arada lavantanın sakinleştirme ve uyumayı kolaylaştırma ve dinginlik verme etkisi de var. Lavanta yağının etkilerini araştırıranız cilt bakımı, saç bakımı, psikolojik faydaları, ter kokusu, haşereler ve migren ataklarına iyi geldiğini de göreceksiniz.


Sudocrem

Görüldüğü üzere ürün kabının içinde bembeyaz ve yoğun bir kıvamda, bu sebeple geceleri kullanmalısınız, sabahları beyaz ve donuk bir ten oluşabilir çünkü yüzünüzde. Her ne kadar sürerken yağlı gibi gelse de, sabaha kadar cilt bu kayganlığı emip yok ediyor. Hangi cilt olursa olsun çok iyi geldiğini kullandıkça göreceksiniz.  Bu kapalı komedonlar, cilt lekerleri ve göz altı moruk ve şişliklerine de iyi gelen krem acayip bişey 3-4 gün kullanın sivilceniz sabah uyandığınızda kurumuş ve sönmüş oluyor ve yüzünüzde gülücükler açıyor =) Cilt yanıklarına da iyi geliyormuş unutmadan hemen söyleyeyim dedim. Bi yeriniz mi yandı hemen sürün canınız acımasın=)                                                                                                                                                                Sudocrem

Eczanelerde satılan Sudokrem İrlenda'da üretilmiş. 60 gr ve 13,50 TL
Ben çok beğendim ve cilt sorunu olan herkese tavsiye ediyorum. Düzenli kullanmaya çalışıyorum ve lekelerimin bile açıldığını farkettim. Aknelerim zaten çıkmaya çalışırken kuruyor :) Bi deneyin derim ve çok da bereketli satn alalı 6 ay oldu yarısına yeni geldik..


                                                                                                 Tekrar görüşmek dileğiyle ♥
                                                                                                                            Kozmetik Psikolojisi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 yorum:

  1. Bu kremi çok merak ediyorum bende (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok merak etmiştim bir zamanlar =)

      Sil
  2. Ben ne yazık ki neler kullandıysam çözemedim akne sorunumu. En sonunda dermatoloğumun önerisinyle Roaccutane kullanmaya başladım. Şu an yaklaşık 1 ay oluyor ama cildim düzelmeye başladı. Bu da küçük çaplı akneler iyi gelir sanıyorum. Yararlı bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef karaciğerime çok zarar verir ve anne olmamı etkiler diye ben kullanmak istemedim Roaccutane'ı geçmiş olsun şimdilerde de dudaklarınızda kuruma felan oluyordur sanırım ..

      Sil
    2. Evet oluyor. Ama kuruluk dışında başka bir yan etkisi yok. Halk arasında söylentilere kulak asmamak ve doktorumuzun dediğiyle yolumuzu çizmek gerekiyor bence. Beslenmenize dikkat ederseniz karaciğerinize hiçbir şey olmaz. Ayrıca kısırlık da yapmıyor sadece ilacı kullandıktan 6 ay sonra bebek sahibi olmanız tavsiye edilmiyor ilaç bebeği etkileyebilir diye. Ancak tedavi bittikten sonra gönül rahatlığıyla hamile kalabilirsiniz. Tabi ki sizin için en iyisini siz bilirsiniz. Keşke hiç olmasa da kullanmak zorunda kalmasak. Aknesiz günler dilerim hepimize, sevgiyle kalın.. :) Bana da beklerim.

      Sil
    3. blog isminiz neydi geleyim hemen =)

      Sil
  3. Lekelere iyi geliyorsa mutlaka deneyeceğm. Eşimin leke problemi var çünkü :( Yazı için teşekkürler :)
    http://hazafgiller.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bebeklerde kullanıldığını ve faydalı olduğunu duymuştum. Ama bu kadar özelliği olduğunu bilmiyordum.. teşekkürler bilgilendirme için...:)

    YanıtlaSil
  5. her kullananın çok övdüğü bir krem, ben henüz kullanamadım ama evde bulundurmakta fayda var galiba

    YanıtlaSil
  6. paylaşımınız için tşk ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. canım ben bunu duymuştum hep niyetim de vardı almaya,ne yazık ki benim de seninkiyle aynı problemim var :( mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya kaç yaşına geldim hala çıkıyo zırt pırt sinir ediyo :)

      Sil
  8. Hakkında hep olumlu yorumlar okumama rağmen bir türlü denemeye sıra gelmedi.İlk fırsatta denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hemen en yakın eczaneden alın bi deneyin =)

      Sil
  9. İade-i ziyarete geldiiiiim, gfc ile takipteyim ^-^

    YanıtlaSil
  10. Oldukça faydalı bir ürüne benziyor,paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim okuduğunuz ve bilgilendiğiniz için

      Sil
  11. Benim evimin minik kahramanı her halta bunu kullanıyorum <3

    YanıtlaSil
  12. gecen hafta okudum yazdiklarinizi sudocrem bir mucize gibi bir sey mis vay beeh hemen gidip aldirttim kardesime kendisinin cildi yagli ve sivilceli asiri kardesimide iyi gelir mii acaba???
    sira bana gelelim gecen cuma almis demistim yaa sudocremi aksam surdum maske gibj aynada hortlak gibi oldum :-D... allahim nasil yaticam boyle derken derken uyuyo kalmisim hahaaa sabah bi heycanla kalktim cildim zatn kuruydu gece emmis zaten sudocremi cildim. ilik suyla yuzumu yikayip kuruladiktan sonra cildimde azar azar suvilcer kurumaya baslamis ve yeni cikanlarda kaybolmus varyaaa hayretler icinde kaldim . o gun bugundur gece yatmadan suruyorum azcik kalmis iki uc tane onlarda hayirlasiyla yollculuk etsee hadii hayirlisii issallah .

    issallah cildimdeki azar azar olan çillerde gider yaa?
    seyy yaa bnm cildim sanki pul pul oldu niyeki acaba?

    bu arada adini ogrenipte ve ayrica okuyupta kullanmayanlar icin sesleniyorum bnce debeyin ve gorun denemekten zarar cikmaz ve ucretide yani pahali degil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel deneyiminizi anlattığınız için çok teşekkür ederim pul pul olduysa demekki cildinde kuruma yaptı güzel bir nemlendiriciyle sorun kalkar diye düşünüyorum veya yüzünün peelinge de ihtiyacı olabilir canım peeling yapıp nemlendir yüzünü pul pul görüntü kalkacaktır..

      Sil
  13. Oncelikle slm benim cildim çok yaqli bn nasıl kullanmaliyim lütfen yardimci olurmusunuz birde yuzumun her yerine mi surcez yoksa sadece sivilcelerin olduğu yerleremi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzünün her yerine sürebilirsin akşam yatmadan önce temiz cildine sür :)

      Sil