29 Mayıs 2015 Cuma

Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı

Göz altlarımla ilgili aslında çok büyük bir sorunum yok. Sadece gün içersinde sürekli bilgisayara bakmaktan ve  gece geç yattığımda bazen sabahları yorgun gözlerim olabiliyor. Böyle zamanlarda ihtiyaç duyduğum zaman kullanmak için 7 ml minnacık küçücük bir kapatıcı aldım Garnier BB Krem Roll-on Göz Altı Kapatıcısı.

garnier bb krem

28 Mayıs 2015 Perşembe

Urban Care Natural's Collagen Saç Bakım Serumu

             Uzun zamandır saçlarımı boyuyorum en son da bu ombre sevdasıyla saç uç kısımlarımı açtırdım. Haliyle saçlarım, özellikle uç kısımları epey kurumuştu. Bilirsiniz saçlarımız işlem gördükçe yıpranıyor, kuruyor, matlaşıyor.. Bunun için nem çok önemli. Yaz mevsimi yaklaştığından cildimizi koruduğumuz kadar  saçlarımızı da korumalıyız diye düşünüyorum..
               Saç sprayleri, jöleler, fön, maşa, güneş, deniz suyu, tararken fırçalarken yıpranma, boya vs saçlarımızı zamanla yıpratıyor. Pek çok koruyucu ve bakım ürünü kullananız vardır ben de yaklaşık 3 aydır duştan sonra saçlarım nemliyken, fönden önce veya saçlarım kuruyken kullandığım Urban Care Natural's Collagen Saç Bakım Serumunu sizlere tanıtmayı uygun gördüm =) Umarım ilginizi çeker ve beğenirsiniz..

collagen

25 Mayıs 2015 Pazartesi

Pastel Express Volume Length Mascara

Bakışların önemli olduğundan daha önce bahsetmiştim. Ama kirpilerime ''işte tam istedigim gibi'' diyebileceğim bir maskara makasını henüz bulma çabalarım devam etmekte. Herkesin kaş ve kirpik yapısı farklı benim kirpiklerin kısa ve aşağı doğru. Kıvrık değil maalesef, gerçi bu tip kirpik yapısı insanı masum gösterirmiş diye öğrenmiştim.. Herneyse bugünkü başlığınız Pastel'in Express Volume+Length Maskarası. Kendisi hiç açılmamış, denenmemiş hava almamış dolayısıyla ilk ben açıyorum bu yüzden gönlüm rahat =)
Pastel Maskara

23 Mayıs 2015 Cumartesi

Avene Cleanance Lotion-Toner vs Essence Pureskin Sivilce Karşıtı Pudralı Tonik Karşılaştırması

İkisi de tonik ikisi de pudralı tek farkı fiyatları =)
Merhaba herkese,
        Karma cilt tipim olduğundan ve akne problemi yaşadığımdan daha evvel bahsetmiştim. Cilt bakımıma çok dikkat ediyorum. Özellikle gün bitince temizlemeye... Bunun için makyajımı çıkardıktan ve yüzümü köpüren bir jelle temizledikten sonra tonik kullanmayı hiç ihmal etmiyorum. Sürekli matlık arayışında olduğumdan ve yüzümde parlama ve fazla yağ olmasını istemediğimden mat görünüm sağlayan ürünler beni ayrı bir cezbediyor. Bu yüzden Avene Cleanance Lotion-Toner defalarca kullandığım ve memnun kaldığım bir ürün olmuştur. Daha sonra tesadüfen Essence Pureskin Sivilce Karşıtı Toniği gördüm ve ona bir şans vermek istedim. Memnun kaldım mı kalmadım mı okumaya devam ederek görelim..

pudralı tonik

22 Mayıs 2015 Cuma

LG G4 ile Mükemmel Görün, Mükemmel Hisset!

LG G4, F 1.8 diyafram aralığı ve 16 MP kamera özelliği ile düşük ışık ve portreler için ideal olan ultra-parlak lensi kullanarak muhteşem netlik ve ayrıntı ile parlayan harika-profesyonel görünümlü fotoğraflar çekin.
G4'ün teknolojinin son harikası, kızılötesine duyarlı renk spektrum sensörü, bir fotoğrafın çekilmesinden bir kare önce tüm görünür ışığı analiz eder ve ölçer ve bu sayede bir fotoğrafın renklerinin düşük ışık koşullarında dahi doğal ve canlı görünmesini sağlar. Aydınlık ve karanlığı ayarlayan kamera ayarlarını düzenleyerek her anı bir sanat eserine çevirin, hareketleri daha hızlı dondurun ve daha iyi düşük ışıkta fotoğraf çekin. G4'ün lazer otomatik odaklanma özelliği ve kamera titremesini azaltan gelişmiş bir görüntü sabitleyicisi olan OIS 2.0 ile hızlı ve net fotoğraflar çekin.
Mükemmel selfie'yi yakalamak için ideal olan bu sınıfının en yüksek kalitesine sahip 8 MP ön kamera, LG'nin eğlenceli ve kullanımı kolay Hareketle Çekim ve Tanıma özelliklerini barındırıyor.
IPS Quantum Ekran, zengin ve orijinal renklerde ve şaşırtıcı düzeyde aslına uygun yüksek kontrastlı canlı görüntüler üretir.  Ayrıca, ekranın gün ışığında kolaylıkla görünür olmasını sağlamanın yanı sıra, pürüzsüz ve hızlı tepki sağlayan In-cell Touch Display teknolojiden de yararlanır.
Sanatsal bir hassasiyetten esin alan G4'ün birinci sınıf arka kapakları metalik gri, seramik beyaz, parlak altın ve buğday deri şeklinde sunulmaktadır. Şık renkli arka kapaklar, dokusal olarak işlenmiş diziler şeklinde ayırt ediciliğe sahiptir ve deri seçenekleri, özel iplikle dikilmiş bir dizi ayırt edici renk ve özellik ile sunulmaktadır.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

19 Mayıs 2015 Salı

Vaseline Sprey Krem

            Herkese Merhaba, 
          Bugün 19 Mayıs! Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramınız kutlu olsun :)
Yüzümüze olduğu kadar boynumuza, dekolte bölgemize ve bacaklarımıza kısaca vücudumuza da bakmamız lazım. Düzenli spor, beslenmemize dikkat etmek ve bol su içmenin yanı sıra vücudumuzu nemlendirmeye dikkat etmeliyiz. Bu yüzden Vaseline intensive care spray moisturiser sprey kremi size tanıtmak istedim.

Vaseline

18 Mayıs 2015 Pazartesi

Sudocrem

          Minik mucizemi tanıtmak istedim bugün size, Sudocrem Bebek Bakım Kremi;
Bakmayın siz onun bebek bakım kremi olduğuna ne etkileri var ne etkileri =) Karma cilt tipine sahibim ve özellikle hemen her ay çene bölgemde çıkan içi şiş ağrılı iltihaplı dedikleri akne vulgaris sorunum vardı. Kullanmadığım cilt bakım ürünü ve dermatoloğun yazdığı pek çok akne ilacı kremi jeli kalmamıştı, buna rağmen bir türlü düzelmiyordu. Yani geçiyordu tekrar çok geçmeden iyileşen yerin hemen sağından solundan üstünden veya altından bir tane daha pörtlüyordu kabus gibi.. En kötüsü de oynarsam leke kalıyordu.
          Sonra tesadüfen minik mucizem dediğim 60 gr lık bu tatlıyla tanıştım. Hiç umudum yoktu, dedim ya şimdiye kadar hiçbir şey fayda etmemiş bu mu edecekti demiştim. Ve akşam cildimi herzamanki gibi temizleyip sadece sivilcelerimin üzerine ince bir tabaka halinde Sudocrem'i sürdüm uyudum. Sürerken baya cebelleştim çünkü bir miktar katı bir kıvamı var ve yaymak gerekiyor iyice. Mucizemin resmi ve etkileri şu şekilde:
                                                                                                              
Sudocrem

15 Mayıs 2015 Cuma

Sitil Ayakkabı Bakım Seti

Merhaba herkese =)
Bu güzel bahar günlerinde yaza çok az kaldı ve haliyle yavaş yavaş kışlıklar kaldırılıyor yazlık babetler ve spor ayakkabılarımız gün yüzüne çıkıyor. Açık renk ayakkabılarımızın temizliği de hayli zordur bilirsiniz. O yüzden onları temizlemeye yarayan bir ürün piyasaya sürülmüş. Dün A 101'e uğradım dikkatimi çekti çok da ucuzdu bir tane alayım dedim. Sitil Spor Ayakkabı Bakım Seti yazsa da ürünün ön tarafında her çeşit deri ve her çeşit tekstil de kullanılır ibaresi yazması birazcık kafamı karıştırdı. Bu karışıklığı da artık denedikçe çözeceğimi düşünüyorum =)

Spor ayakkabılarınızı çamaşır makinasına atmayın. Sitil Spor Ayakkabı Temizleme Şampuanı kullanın sloganı da hoşuma gitti.Her ne kadar çamaşırlarımı yıkadığım bir makinaya orda burda giydiğim ayakkabımı asla atamam çünkü ne bileyim tuhaf yani. 90 derecede bile yıkansa hijyen olduğu düşünülse bana pek öyle gelmiyor..



Kutunun içerisinde 2 adet ürün var birisi içinde sıvı olan fırçalı sünger. Diğeri de ayakkabı deodorantı. Şimdi ürünün resimleri ve ürünlerin kullanma şekilleri şöyle ;


Stil

Sol taraftaki Spor Ayakkabı Temizleme Şampuanı ;
Deri, sunni deri, süet-nubuk ve tekstilden mamül ayakabı ve benzeri eşyalar için
İçinde sıvı olan süngeri ayakkabının kirli kısmına temizleyici sıvı gelinceye kadar bastırıp gevşeterek sürücez.Oluşan köpüğü bir bez parçasıyla aldıktan sonra kurumadan sert bir fırçayla eski bir diş fırçası ile fırçalayarak ayakkabımızı temizleyecez.
Sağ tarafta ise Ayakkabı Deodorantı;
Serinlik ve temizlik veren kokusu ile ayak sağlığımıza ve temizliğimize yardımcı olur diyor.
Bütün deri ve tektil ayakkabılar için uygunmuş.
Kutuyu iyice çalkalayıp dik tutarak ayakkabımızın içine sıkıp 5 dakika kurumaya bırakacağız.
En iyi sonucu almamız içinde ayakkabımızı her giyişten sonra uygulamamız tavsiye ediliyor.
Tabiki ürünleri çocuklardan uzak tutmalıyız!

14 Mayıs 2015 Perşembe

Selin Duş Jeli (Ada Limonu)

Bugün işten çıkınca Carrefour'a gittim ve herzamanki gibi kozmetik sabun krem vs nin olduğu standa attım kendimi, ürünleri teker teker inceledim. Uzun zamandır almayı düşündüğüm bu duş jelini satın aldım şimdi de size tanıtmak istiyorum.Selin markanın yanlış hatırlamıyorsam 6 farklı duş jeli vardı, hepsini kokladım ve en çok ada limonlu olan dikkatimi çekti. Sanki çocukluğumda duyumsadığım bir kokuyu anımsattı bana çocukluğuma gittim ve o anı hep yaşamak için Selin Ada Limonu Duş Jeli'ni satın aldım.

6 Mayıs 2015 Çarşamba

Avene Termal Su & Avene Cleanance Emulsion Losyon




Herkese Merhaba,

Bugün size bahsetmek istediğim iki adet ürün var  Avene Termal Su ile yağlı ve karma ciltler için harika bir nemlendirici olduğunu düşündüğüm Avene Cleanance Emulsion Losyon. Öncelikle ürünlerin resmi şu şekilde ;

Termal Su


Avene Termal Su basınçlı şişede ve yüzünüze kollarınıza ya da bacaklarınıza istediğiniz an püskürtmeniz için dizayn edilmiş şekilde.. Ben yaklaşık 2 senedir yaz kış kullanıyorum ve çok memnunum. Bu ürünün 50-150 ve 300 ml gibi farklı boyutları mevcut benim bugün tanıttığım ürünü 50 ml yani mini boy olanı  fiyatı yaklaşık 10 TL ama indirimde 6 TL ye almıştım. Bu boy olan çantamda her daim durur. İstediğim an böyle afakanlar geldiğinde ya da yaz günleri sıcaktan bayılacak gibi hissettiğimde yüzüme püskürtürüm bir kendime getirtir, mutlu hissetirir, hele uykum gelince yüzüme bir püskürtünce noluya ya deyip bir canlandırır. Bir de kuaföre gidip kaş bıyık sorunsalımız oluyor ya işlemden önce ve sonra da püskürtürüm. Ayrıca püskürtürken  çıkan o ses beni ayrı bir mutlu eder :) Makyajınızın üstüne püskürttüğünüzde kesinlikle makyajınızda bozulma yapmaz tabi waterproof bir ürün yoksa yüzünüzde bilemem ne olucağını :D

4 Mayıs 2015 Pazartesi

MİMLENDİM -1-

Sevgili Esçisem beni depresyon konusunda mimlemiş. E tabi ben yeni bir blog yazarıyım mim nedir, ne olur, ne işe yarar bilemedim ama işte insan her şeyi öğreniyor ya araştırdım öğrendim :p

Konuya geçmeden önce şunu demeliyim ki beş senelik psikoloji eğitiminden sonra 2010 senesinde okulumdan mezun oldum ve aynı yıl girdiğim KPSS ile şuan bir devlet dairesinde psikolog olarak görev yapıyorum. O yüzden tam da beni ilgilendiren derin bir konuda mimlenmişim diyorum :)

Depresyon toplumumuzda o kadar yanlış biliniyor ki hani bir anda girdim çıktım diye düşünülüyor; hiç kimse bir anda depresyona giremez arkadaşlar bunun aşamaları, risk faktörleri, değişik tedavi yöntemleri ve çeşitleri vardır minor, majör, doğum sonrası depresyon vs gibi. Şimdi depresyon nedir nasıldır uzun uzun anlatmadan bana sorulan 2 soruyu yanıtlayayım.